تخفیفات جدید شبکه پلی‌استیشن برای آخر هفته در دسترس قرار گرفتند که طی آن، عناوین متعددی از پلی‌استیشن ۴، ۳ و ویتا شامل تخفیف شده اند. البته تمرکز این سری تخفیفات بر عناوین همکاری چندنفره (کوآپ) است. از نظر تعداد عناوین شامل تخفیف، عناوبن پلی‌استیشن ۴ با اختلاف از دو پلتفرم دیگر دست پیشی گرفته […]

تخفیفات جدید شبکه پلی‌استیشن در دسترس قرار گرفتند

تخفیفات جدید شبکه پلی‌استیشن برای آخر هفته در دسترس قرار گرفتند که طی آن، عناوین متعددی از پلی‌استیشن ۴، ۳ و ویتا شامل تخفیف شده اند. البته تمرکز این سری تخفیفات بر عناوین همکاری چندنفره (کوآپ) است.

از نظر تعداد عناوین شامل تخفیف، عناوبن پلی‌استیشن ۴ با اختلاف از دو پلتفرم دیگر دست پیشی گرفته اند که البته نیازی هم به اشتراک پلاس ندارند. از عناوین قابل توجه برای این کنسول می‌توان به Resident Evil 5 و ۶ هر کدام به قیمت ۸ دلار، Sportsfriends به قیمت ۴.۴۹ دلار و Helldivers: Ultimate Edition به قیمت ۱۶ دلار اشاره کرد. تعدادی دیگر از تخفیفات مخصوص پلی‌استیشن ۴ را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

  • ۷ Days to Die — $10.49
  • The Jackbox Party Pack Trilogy — $24
  • Marvel Ultimate Alliance 1 and 2 — $16 each
  • Nidhogg — $5
  • Tropico 5 — $9
  • Videoball — $2

اگر بخواهیم نگاهی نیز بر تخفیفات پلی‌استیشن ۳ داشته باشیم، می‌توانیم دو نسخه اول Borderlands هر کدام به قیمت ۴ دلار، Sportsfriends به قیمت ۴.۴۹ دلار و Guilty Gear Xrd Sign به قیمت ۱۲ دلار را نام ببریم. اما در سوی دیگر، انتخاب‌ها برای کنسول پلی‌استیشن ویتا بسیار محدود هستند. برای این کنسول می‌توان Helldivers به قیمت ۱۶ دلار، Nidhogg به قیمت ۵ دلار و Earth Defense Force 2 به قیمت ۶ دلار قابل خرید هستند.

این تخفیفات شروع شده اند و تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۵ تیر به وقت تهران ادامه خواهند داشت. لیست کامل تخفیفات را نیز می‌توانید از این لینک مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa