Titanfall 2 یکی از بهترین عناوین شوتر سال گذشته بود که توانست نظر باز‌ی‌بازان و منتقدین را جلب کند. حال یکی از توسعه‌دهندگان رسپاون درباره بروزرسان ایکس باکس وان ایکس می‌گوید. یکی از نکات منفی Titanfall 2 برروی ایکس‌باکس وان رزولوشن آن بود. این بازی با رزولوشن متغیر ۹۰۰P برروی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود و […]

رسپاون: Titanfall 2 می‌تواند تا رزولوشن ۶K برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شود

Titanfall 2 یکی از بهترین عناوین شوتر سال گذشته بود که توانست نظر باز‌ی‌بازان و منتقدین را جلب کند. حال یکی از توسعه‌دهندگان رسپاون درباره بروزرسان ایکس باکس وان ایکس می‌گوید.

یکی از نکات منفی Titanfall 2 برروی ایکس‌باکس وان رزولوشن آن بود. این بازی با رزولوشن متغیر ۹۰۰P برروی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود و گاهی تا ۸۰۰P نیز کاهش پیدا می‌کرد. اما کنسول تازه مایکروسافت از آنچه که فکر می‌کردیم نیز قدرتمندتر است چراکه رسپاون اعلام داشته که بازی هم‌اکنون با رزولوشنی بالاتر از ۴K برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود. بازی همچنین فریم‌ریت ۶۰ را دارا است. طبق گفته یکی از توسعه‌دهندگان شرکت رسپاون کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بازی Titanfall 2 را تا رزولوشن ۳۲۰۰p اجرا می‌کند. او ادامه داد که هدف رسپاون این رزولوشن نبوده و احتمالا آن را به ۴K کاهش می‌دهند تا تنظیمات گرافیکی و جرئیات را بالاتر ببرند اما این خارق العاده است که این کنسول چنین توانایی‌هایی را دارد.

Titanfall 2 هم‌اکنون در دسترس رایانه‌شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ است.

منبع متن: gamefa