بر طبق اخبار منتشر شده Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در زمان عرضه‌ی خود تعدادی تروفی خواهد داشت اما علاوه بر آنان تعدادی دیگر نیز دریافت می‌کند. بر اساس لیست منتشر شده از تروفی‌های بازی توسط Exophase، دو تروفی بزرگ مشاهده می‌شود که قسمتی از یک بسته‌ی الحاقی به نام Lost Treasures می‌باشند. تروفی نقره‌ای، جواهر طلا […]

شایعه: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy محتوای الحاقی دریافت خواهد کرد

بر طبق اخبار منتشر شده Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در زمان عرضه‌ی خود تعدادی تروفی خواهد داشت اما علاوه بر آنان تعدادی دیگر نیز دریافت می‌کند. بر اساس لیست منتشر شده از تروفی‌های بازی توسط Exophase، دو تروفی بزرگ مشاهده می‌شود که قسمتی از یک بسته‌ی الحاقی به نام Lost Treasures می‌باشند.

تروفی نقره‌ای، جواهر طلا می‌باشد که شما باید برای بدست آوردن آن “جستجو و نابود کنید”. یک آثار باستانی دیگر، تروفی طلایی می‌باشد که در شرح آن “وقت داری” گفته شده است! این که این‌ها چه معنی می‌دهند باید هنوز منتظر ماند با این حال اکتیویژن هنوز نشان نداده است که آیا اصلا بسته‌ی الحاقی به نام Lost Treasures وجود دارد یا خیر!

به اضافه‌ی این شایعه‌ها ممکن است در حقیقت اولین Crash Bandicoot شامل تروفی‌های این بسته‌ی الحاقی باشد.

عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در ۳۰ ژوئن به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد که شامل Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back،Crash Bandicoot و Crash Bandicoot: Warped می‌باشد.

منبع متن: gamefa