بازی Final Fantasy XV با تمام ساختار شکنی ها، عناصر و مکانیک های جدید و با همه غربی شدن‌هایش، آنقدر خوب بود تحسین همگان را برانگیخت. این موضوع شامل حال خالق افسانه ای سری Final Fantasy، آقای هیرونوبو ساکاگوچی نیز می‌شود. ایشان در گذشته در مورد بازی Final Fantasy XV و همچنین کارگردان بازی، آقای هاجیمه تاباتا صحبت […]

هیرونوبو ساکاگوچی درباره Final Fantasy XV و کارگردان آن صحبت می‌کند

بازی Final Fantasy XV با تمام ساختار شکنی ها، عناصر و مکانیک های جدید و با همه غربی شدن‌هایش، آنقدر خوب بود تحسین همگان را برانگیخت. این موضوع شامل حال خالق افسانه ای سری Final Fantasy، آقای هیرونوبو ساکاگوچی نیز می‌شود. ایشان در گذشته در مورد بازی Final Fantasy XV و همچنین کارگردان بازی، آقای هاجیمه تاباتا صحبت کرده بودند و حال، بیشتر در این مورد صحبت کرده و توضیح داده‌اند.

طی یک پنل خبری در Anime Expo، آقای ساکاگوچی صحبت های زیبایی در مورد احساس خود به Final Fantasy XV، آن هم به عنوان پدر این سری کردند. اول از همه، آقای ساکاگوچی به شوخی گفتند که بیشتر شبیه به پدربزرگ سری Final Fantasy هستند. پس از این، به صورت دقیق تر در مورد کار آقای هاجیمه تاباتا، کارگردان Final Fantasy XV صحبت کردند:

در مورد Final Fantasy XV [باید بگویم که] فراهم شدن آن بسیار جاه طلبانه بود و چالش های بسیار زیادی در فاز تولید و توسعه قرار داشتند. من فکر می‌کنم او (تاباتا) در کنار هم گذاشتم همه چیز، کار بسیار خوبی را انجام داده است که زمانی که از نزدیک به آن نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که اصلا کار آسانی نبوده است.

بیشتر از هر چیز، من احترام بسیاری برای چیزی که او توانست به آن دست پیدا کند و تمام اجزای Final Fantasy XV را کنار هم بگذارد، قائل هستم. البته که ما دوست هستیم و هر چند وقت یک بار، با هم نوشیدنی می‌خوریم. او هر بار به من می‌گوید:«اوه، تو نمی‌تونی این رو ببینی اما کاری که الان انجام میدم…»

ما مکالمه های بسیار زیادی با یکدیگر داشتیم بنابراین اگر همه چیز را در مورد آن ها به شما بگویم، مشکل بزرگی با اسکوئر اینکس پیدا خواهم کرد و من این را نمی‌خواهم… اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که من فکر می‌کنم او در مکان واقعا خوبی است و همچنین انسان بسیار با استعدادی محسوب می‌شود. عنوان بعدی و آینده ای که او برروی آن کار می‌کند، بسیار عالی خواهد شد. حالا که این موضوع را می‌دانید… به آن (عنوان جدید) امیدوار باشید.

قطعا همه بازی‌بازان و طرفداران می‌خواهند بدانند که آقای تاباتا برروی چه پروژه و عنوانی کار می‌کند اما فعلا باید صبر کنیم.

آقای ساکاگوچی در جریان پنل خبری Anime Expo در مورد مسائل دیگری نیز صحبت کرده بود. ایشان در مورد بازگشت به سری فاینال فانتزی این طور توضیح دادند:

من می‌خواهم به ساخت کارهای جدید ادامه دهم، بنابراین تغییرات بسیار غیر منتظره خواهند بود. اما می‌دانید، آن ها می‌گویند «هرگز نگو هرگز» درست است؟ پس من فعلا [شرایط] را به همین شکل رها می‌کنم.

پس از این، آقای ساکاگوچی به این نکته اشاره که که رابطه بین او و شرکت اسکوئر اینکس بسیار دوستانه و خوب است و همین موضوع، احتمال همکاری دوباره او با این شرکت بزرگ را در آینده بیشتر می‌کند. این رابطه دوستانه قطعا از دید هواداران پنهان نمی‌ماند و اگر به یاد داشته باشید، در مراسم Uncovered: Final Fantasy XV در سال گذشته، ساکاگوچی به روی صحنه آمد و در مورد Final Fantasy XV و مسائل مختلف دیگری (مانند یک کراس اور بین Mistwalker و اسکوئر اینکس) صحبت کرد. قطعا جالب خواهد بود اگر آقای ساکاگوچی و آقای تاباتا را در کنار یکدیگر، در حال ساخت یک فاینال فانتزی جدید مشاهده کنیم.

منبع متن: gamefa