در نشستی که اخیرا با حضور سهام‌داران کمپانی Nintendo در کشور انگلیس برگزار شد، یکی از حضار در مورد استراتژی این کمپانی در قبال بازی‌های PC پرسید.

فرد مورد نظر در حضور رئیس کمپانی Nintendo آقای تاتسیو کیمیشیما سوال خود را اینگونه مطرح کرد: "آیا ممکن است که در آینده سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای خود در بازار  PC نیز ارائه کنید؟" کیمیشیما در پاسخ به این پرسش با بیان اینکه از محبوبیت بازار PC آگاه است، اعلام کرد که به این زودی یا حتی هرگز برنامه‌ای برای ورود به این بازار ندارند.

اظهارات وی در این رابطه: "آگاهیم که مصرف‌کنندگان زیادی بازی‌های PC را تجربه می‌کنند. با این حال، ما باور داریم که تجارت سخت افزار- نرم افزار یکپارچه بهترین گزینه برای ما است که از طریق آن می‌توانیم به اهدافمان دست پیدا کرده و سورپرایزها و تجربه‌های گیم‌پلی جدیدی را نیز عرضه کنیم."

Nintendo به این زودی ها عنوانی را برای PC نخواهد ساخت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Nintendo ،GameSpot بعد از مدت‌ها بی‌توجهی نسبت به بازار بازی‌های گوشی‌های هوشمند، سرانجام در سال گذشته با عرضه Super Mario Run و عناوین دیگر به طور رسمی به این بازار پر درآمد روی آورد. Super Mario Run موفقیت بزرگی را برای این کمپانی به همراه آورد و در سراسر جهان 150 میلیون‌ بار دانلود شد.

همین موضوع ثابت می‌کند که موضع فعلی Nintendo مبنی بر عدم عرضه بازی بر روی PC ممکن است پایدار نماند و در آینده این کمپانی در این ضمینه تغییر رویه دهد. اما حداقل در حال حاضر می‌توان انتظار داشت که Nintendo بر روی سخت افزارهای خود، Nintendo Switch  و 3DS، و البته ارائه بازی برای گوشی‌های هوشمند تمرکز داشته باشد.

کیمیشیما در ادامه افزود: "باور داریم که با ارائه نرم افزارهای خود بر روی دستگاه‌های هوشمند و افزایش تعداد خریدارانی که عناوینمان را تجربه می کنند، می‌توانیم تجارت سخت افزار- نرم افزار یکپارچه خود را بیش از پیش گسترش دهیم."

نظر شما در مورد اظهارات آقای تاتسیو کیمیشیما چیست؟ آیا بازار وسوسه‌کننده بازی‌های PC سرانجام Nintendo را به سمت خود خواهد کشید؟

منبع متن: pardisgame