بازی نوستالژیک Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای دومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته منتهی به هشتم جولای، باقی ماند. طبق آمار به دست آمده، از زمان انتشار Uncharted 4: A Thief’s End به بعد، هیچ بازی انحصاری دیگری از پلی‌استیشن ۴ نتوانسته بود دو هفته متوالی در رتبه یک […]

جدول فروش هفتگی بریتانیا| Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در صدر ماند

بازی نوستالژیک Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای دومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته منتهی به هشتم جولای، باقی ماند.

طبق آمار به دست آمده، از زمان انتشار Uncharted 4: A Thief’s End به بعد، هیچ بازی انحصاری دیگری از پلی‌استیشن ۴ نتوانسته بود دو هفته متوالی در رتبه یک جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد؛ این بدان معناست که Crash Bandicoot N. Sane Trilogy تا همین جای کار هم توانسته کار بزرگی انجام دهد و بسیاری از طرفداران را به سمت خودش جذب کند.

Grand Theft Auto V هم برای ۱۹۹امین هفته متوالی در بین ۱۰ بازی پر فروش این جدول باقی ماند و این هفته موفق به کسب جایگاه دوم در این جدول شد و بالاتر از Overwatch رده سومی و FIFA 17 رده چهارمی قرار گرفت. بازی Micro Machines: World Series نیز از ساخته‌های کدمسترز، در نخستین هفته انتشارش موفق شد رده پنجم این جدول را برای خودش رزو کند.

دو تا از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین عناوین شوتر اول شخص نیز در این هفته موفق شدند بار دیگر به جمع ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا بازگردند. با این حساب، Battlefield 1 از ساخته‌های EA موفق شد از رتبه بیستم که در هفته قبل به دست آورده بود، این هفته به رتبه ششم برسد و Call of Duty: Infinite Warfare از ساخته‌های اکتیویژن نیز موفق شد از رتبه یازدهم، این هفته به جایگاه هشتم برسد. بین این دو بازی محبوب و پرطرفدار هم Mario Kart 8 Deluxe قرار دارد که رده هفتم را این هفته توانست در این جدول به دست بیاورد. در ادامه این جدول هم Rocket League و Horizon Zero Dawn به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه نهم و دهم، موفق شدند ۱۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا را کامل کنند تا یک هفته دیگر نیز پرونده این جدول بسته شود و ما با پرفروش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا در هفته‌ای که گذشت، آشنا شویم.

شما در ادامه این مطلب می‌توانید پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را به صورت کامل تماشا کنید. همچنین باید این نکته را اضافه کنم که به رسم هر هفته،‌ ما نتایج این جدول در هر پلتفرم را برای شما به صورت جداگانه آماده کرده‌ایم. لازم به یادآوری است که اشاره کنم نتایج به دست آمده از این جدول صرفاً بر اساس میزان فروش فیزیکی بازی‌ها است و میزان فروش آن‌ها به صورت دیجیتالی در این جدول محاسبه نشده است بنابراین آمار نهایی با آنچه که می‌بینید ممکن است متفاوت باشد.

۱۰ بازی پر فروش این هفته در بریتانیا:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Grand Theft Auto V
  3. Overwatch
  4. FIFA 17
  5. Micro Machines: World Series
  6. Battlefield 1
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Call of Duty: Infinite Warfare
  9. Rocket League
  10. Horizon Zero Dawn

لیست کامل ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا:

لیست ۴۰ بازی پرفروش این هفته بریتانیا به تفکیک پلتفرم:

لیست ۲۰ بازی پرفروش ایکس‌باکس وان:

لیست ۲۰ بازی پرفروش پلی‌استیشن ۴:

منبع متن: gamefa