خبر خوب برای طرفداران سرسخت Assassin’s Creed این است که این افراد می‌توانند در نسخه جدید این بازی تمام آنچه از این بازی انتظار دارند را به بهترین شیوه، در آن ببینند. تنها نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed Origins نیست که مورد توجه ویژه یوبیسافت قرار گرفته است زیرا به دارندگان رایانه‌شخصی نیز به […]

صحبت‌های جدید کارگردان Assassin’s Creed Origins درمورد داستان و نسخه رایانه‌شخصی این بازی منتشر شد

خبر خوب برای طرفداران سرسخت Assassin’s Creed این است که این افراد می‌توانند در نسخه جدید این بازی تمام آنچه از این بازی انتظار دارند را به بهترین شیوه، در آن ببینند.

تنها نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed Origins نیست که مورد توجه ویژه یوبیسافت قرار گرفته است زیرا به دارندگان رایانه‌شخصی نیز به همین منوال توجه ویژه‌ای خواهد شد. بله کسانی که نسخه رایانه‌شخصی Assassin’s Creed Origins را تهیه کنند، یوبیسافت توجه زیادی به آن‌ها خواهد داشت و محتویات انحصاری ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.

اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان عنوان Assassin’s Creed Origins، به‌تازگی با مراجعه به حساب رسمی توییتر خود، به برخی از پرسش‌های کاربران درمورد این بازی پاسخ داده است. زمانی که یکی از کاربران درمورد نسخه رایانه‌شخصی این بازی صحبت کرد، اسماعیل اظهار داشت که یوبیسافت و تیم ساخت و توسعه Assassin’s Creed Origins به‌سختی درحال کار برروی نسخه رایانه‌شخصی این بازی هستند و البته توجه ویژه‌ای نیز بدان خواهند داشت. بنابراین می‌توانیم (اگر همه چیز خوب پیش برود و یوبیسافت باز هم ما را ناامید نکند) انتظار یک نسخه بسیار خوب و مناسب از این بازی، برای دارندگان رایانه‌شخصی، داشته باشیم.

همینطور در ادامه یکی دیگر از طرفداران سرسخت این سری از اسماعیل پرسید آیا داستان Assassin’s Creed Origins خواهد توانست طرفداران سری Assassin’s Creed را تحت تأثیر قرار دهد یا خیر. اسماعیل نیز در پاسخ به این کاربرد عنوان کرد که در واقع هدف اصلی آن‌ها نیز، همین است؛ این که این عنوان بتواند برروی طرفداران این سری تأثیر گذاری مطلوبی داشته باشد و این افراد را از نسخه جدید بازی محبوب خود، راضی نگه دارد. این نکته را باید به حاطر داشته باشیم که این سری اولین سری از این بازی است که به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این بازی یعنی Assassin’s Brotherhood شباهت‌های بسیاری دارد و همین موضوع نیز طبیعتاً به موفقیت این عنوان جدید کمک خواهد کرد و باعث ایجاد حس رضایتِ طرفداران قدیمی این سری خواهد شد.

به هر حال هرچه که هست، امیدها به این نسخه جدید بسیار زیاد است و طرفداران امیدوارند که عنون محبوب خودشان را بار دیگر در اوج ببینند. نظر شما در مورد این نسخه جدید چیست؟ آیا به موفقیت آن امید دارید؟ آیا فکر می‌کنید که این سری خواهد توانست یک بار دیگر به روز‌های اوج خودش بازگردد و طرفداران قدیمی این سری را خوش‌حال کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa