شرکت فرانسوی بزرگ یوبی‌سافت، استودیوی جدیدی را در پایتخت سوئد یعنی استکهلم تاسیس کرده است. استودیوی جدید یوبی‌سافت در استکهلم، از همان الگوی نامگذاری ساده‌ی این شرکت بهره می‌برد و “یوبی‌سافت استکهلم” نام گرفته است. طبق گفته‌ی یوبی‌سافت، این استودیوی تازه تاسیس، قرار است با یوبی‌سافت مسیو (واقع در مالموی سوئد) همکاری نزدیکی داشته باشد […]

یوبی‌سافت استودیوی جدیدی را در استکهلم سوئد تاسیس نمود

شرکت فرانسوی بزرگ یوبی‌سافت، استودیوی جدیدی را در پایتخت سوئد یعنی استکهلم تاسیس کرده است.

استودیوی جدید یوبی‌سافت در استکهلم، از همان الگوی نامگذاری ساده‌ی این شرکت بهره می‌برد و “یوبی‌سافت استکهلم” نام گرفته است. طبق گفته‌ی یوبی‌سافت، این استودیوی تازه تاسیس، قرار است با یوبی‌سافت مسیو (واقع در مالموی سوئد) همکاری نزدیکی داشته باشد و برروی پروژه‌های بزرگ و AAA نظیر بازی جدید Avatar کار کند.

یوبی‌سافت همچنین اعلام نموده که پاتریک باخ (Patrick Bach)، رئیس سابق استودیوی موفق الکترونیک‌آرتز دایس، ریاست و مدیریت استودیوی استکهلم را برعهده گرفته است. پاتریک باخ در نوامبر سال ۲۰۱۶، پس از ۱۵ سال کار در دایس، از آن جدا شد تا بیشتر به زندگی شخصی و خانواده‌اش بپردازد و حال، مشغول به کار زیر نظر یوبی‌سافت شده است.

باخ در خصوص همکاری با یوبی‌سافت، یکی از رقبای اصلی الکترونیک‌آرتز، صحبت کرده و اهداف و عقاید خود در زمینه‌ی ساخت بازی‌های درست و خلاقانه را مشترک با یوبی‌سافت شمرده است. وی در ادامه گفته است:

من احساس می‌کنم که در خانواده‌ی یوبی‌سافت، قادر به استفاده از پتانسیل‌ و توانایی‌هایم از راه متفاوت و جدیدی خواهم بود. من همچنین مشتاق به کار با همکارهای جدید در سطح جهانی هستم.

در کارنامه‌ی عالی پاتریک باخ، می‌توان عناوینی نظیر Battlefield ،Star Wars Battlefront و Mirror’s Edge Catalyst را مشاهده کرد و قطعاً، تجربه و دانش او به یوبی‌سافت و به‌خصوص آی‌پی مهمی مانند Avatar کمک بسیاری می‌کند.

در آخر، یوبی‌سافت استکهلم به دنبال ایجاد ۱۰۰ شغل جدید تا دو سال آینده بوده و این درحالی است که استودیوی سوئدی دیگر یوبی‌سافت یعنی مسیو، ۲۰۰ شغل را ایجاد خواهد کرد.

منبع متن: gamefa