درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی LawBreakers در خدمت شما هستیم.

بازی LawBreakers عنوانی تماما آنلاین در سبک اکشن اول شخص است که توسط استودیوی Boss Key Productions و زیر نظر کلیف بلزینسکی (سازنده عناوین Gears of War) توسعه یافته و توسط کمپانی Nexon در هشتم آگوست سال 2017 برای پلتفرم‌های PC و PlayStation 4 عرضه شد. در ابتدا قرار بود تا این عنوان به صورت F2P عرضه شود ولی در ادامه و در سال 2016، استودیوی سازنده بازی اعلام کرد که فرمت بازی را به Pay To Play تغییر داده است. این بازی پس از عرضه توانست تا نظرات مثبتی را از منتقدان دریافت کرده و متای 79 را دریافت کند. موسیقی متن این بازی توسط مجموعه‌ای از آهنگسازان و موسیقیدان‌ها ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 20 موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 135.41 مگابایت)

LawBreakers Soundtrack

آهنگسازان: Mick Gordon - Tom Salta - Jason Graves - Malcolm Kirby Jr. - Dieselboy - Mark The Beast - Jack Wall - Jaroslav Beck

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Faust

Deadlock

Axel

Toska-9

Kintaro Remix

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame