طرفداران اروپایی اکس باکس اکنون قادر خواهند بود به کمک Design Lab کنترلر های شخصی خود را به دلخواه طراحی کنند. این خبر به صورت رسمی و دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام ۲۰۱۷ مایکروسافت تأیید شد. این طور به نظر می‌رسد که کنترلر های دوست داشتنی Design Lab مدت ها است که در دسترس هستند اما واقعیت […]

Gamescom 2017 | کنترلر های Design Lab برای بیش از بیست کشور اروپایی در دسترس قرار گرفت

طرفداران اروپایی اکس باکس اکنون قادر خواهند بود به کمک Design Lab کنترلر های شخصی خود را به دلخواه طراحی کنند. این خبر به صورت رسمی و دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام ۲۰۱۷ مایکروسافت تأیید شد.

این طور به نظر می‌رسد که کنترلر های دوست داشتنی Design Lab مدت ها است که در دسترس هستند اما واقعیت چیز دیگری است. اروپایی ها تا به امروز از خرید و طراحی این کنترلر های Design Lab محروم بودند و افراد ساکن مناطق اروپایی قادر به طراحی کنترلر دلخواه خود از طریق این سرویس نبودند. این وضع از امروز تغییر خواهد کرد. بر اساس گفته های مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام ۲۰۱۷ آن ها، این کنترلر های شخصی به اروپا می‌روند. در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد که کنترلر های Design Lab اکنون در بیش از ۲۰ کشور اروپایی در دسترس قرار خواهند گرفت اما لیست کامل و دقیقی از این کشور ها اعلام نشد. به نقل از مایکروسافت اروپاییان از امروز می‌توانند از سرویس Xbox Design Lab استفاده کنند.

از Xbox Design Lab در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی شد. مایکروسافت این سرویس را، که اکنون تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین سرویس های اکس باکس شده است، طی کنفرانس خود در E3 2016 به کاربران معرفی کرد که آزادی عمل بسیاری به کاربران در طراحی کنترلر های مورد علاقه خود و شخصی سازی آن ارائه می‌کرد. از آن روز تا به حال مایکروسافت روز به روز این سرویس را بهبود بخشیده و به تدریج قابلیت ها و اختیارات بیشتری در طراحی و شخصی سازی کنترلر های اکس باکس به کاربران هدیه کرده است. در دسترس قرار دادن این سرویس برای اروپاییان گام دیگری در بهبود هر چه بیشتر این سرویس برای کاربران و برای طرفداران اکس باکس بود.

منبع متن: gamefa