براساس تصویر منتشر شده‌ای استودیوی بتسدا، سازنده عناوین بزرگ نقش آفرینی، احتمالا درحال کار برروی پروژه‌ای براساس جهان Game Of Thrones است. اینطور که به‌نظر می‌رسد صفحه ناقصی در فروشگاه Target پروژه بزرگ استودیوی بتسدا را قبل از معرفی لو داده است. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید برروی صفحه وب‌سایت Target قرار گرفته و نام Game […]

گزارش – بتسدا مشغول کار برروی عنوانی براساس جهان Game Of Thrones است

براساس تصویر منتشر شده‌ای استودیوی بتسدا، سازنده عناوین بزرگ نقش آفرینی، احتمالا درحال کار برروی پروژه‌ای براساس جهان Game Of Thrones است.

اینطور که به‌نظر می‌رسد صفحه ناقصی در فروشگاه Target پروژه بزرگ استودیوی بتسدا را قبل از معرفی لو داده است. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید برروی صفحه وب‌سایت Target قرار گرفته و نام Game Of Thrones بتسدا است. باید به این نکته نیز توجه کرد که در دسته بندی آن شاهد حضور صفحه در بخش بازی‌های ویدیویی نبودیم و این صفحه در هیچ دسته بندی وجود نداشت.

بتسدا که در سری Elder Scrolls تجربه داستان سرایی با حضور اژده‌ها را داشته به‌نظر انتخاب بسیار مناسبی برای ساخت بازی براساس دنیای Game Of Thrones است. توجه داشته باشید که این دسته بندی هیچ چیز را تایید نمی‌کند اما ذکر این نکته نیز مهم است که تاد هاوارد، کارگردان سری Fallout و Elder Scrolls، درباره پنج پروژه بزرگ بتسدا پیش‌تر صحبت کرده بود. 

منبع متن: gamefa