مایکروسافت مطمئن است که افراد مقایسه‌های بسیاری بین ایکس‌باکس وان ایکس و سایر پلتفرم‌ها انجام خواهند داد، و از این طریق بازیکنان به توان بالقوه کنسول پی خواهند برد. رزولوشن ۴K چالشی بوده که همیشه برای آن دسته از افرادی که تجربه‌ش نکرده‌اند، وجود داشته. و همین دلیل سبب شده تا بازاریابی کنسولی شبیه ایکس‌باکس […]

مایکروسافت: بازیکنان با انجام مقایسه متوجه ارزش ایکس‌باکس‌وان‌ایکس خواهند شد

مایکروسافت مطمئن است که افراد مقایسه‌های بسیاری بین ایکس‌باکس وان ایکس و سایر پلتفرم‌ها انجام خواهند داد، و از این طریق بازیکنان به توان بالقوه کنسول پی خواهند برد.

رزولوشن ۴K چالشی بوده که همیشه برای آن دسته از افرادی که تجربه‌ش نکرده‌اند، وجود داشته. و همین دلیل سبب شده تا بازاریابی کنسولی شبیه ایکس‌باکس وان ایکس که از چنین تعداد پیکسل بالایی بهره می‌برد، آنچنان هم ساده نباشد. با این حال، مایکروسافت معتقد است که افراد جامعه خودشان این کار را انجام خواهند داد (بازاریابی کنسول)، و بزودی شاهد مقایسه‌های تنگاتنگی خواهیم بود.

در طول نمایشگاه Gamescom سال ۲۰۱۷ که در شهر کلنِ آلمان برگزار شد، وب‌سایت DualShockers با مدیرعامل بازاریابی بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مصاحبه‌ای ترتیب داد. بنظر آقای گرینبرگ؛ هنگامی که عناوینی منتشر شوند که از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند، و بازیکنان ۴K واقعی را تجربه کنند، “بشدت تحت‌تاثیر” قرار خواهند گرفت. مقایسه‌های بسیاری قرار است منتشر و مردم را در خریدشان یاری کنند.

طی این مصاحبه سوال شد که مایکروسافت چه زمانی قرار است اقدام به مقایسه بین پلتفرم‌ها کند؟ بنظر می‌رسد که آقای گرینبرگ رغبتی به این کار ندارد. ایشان پاسخ دادند که “شاید”، اما این را هم اضافه کردند که تاکنون مقایسه‌های بسیاری بدون دخالت مایکروسافت (توسط رسانه‌ها و طرفداران) انجام شده، و به شخصه او این روش را ترجیح می‌دهد. چون این نوع مقایسه‌ها تماما توسط خود اشخاص تهیه می‌شوند و افراد می‌توانند بدون دخالت کسی تفاوت‌ها را مشاهده نمایند.

لازم بذکر است، شرکت مایکروسافت مطمئن است زمانی که افراد مقایسه‌هایی بمانند: مقایسه Rise of the Tomb Raider برروی پلتفرم‌های مختلف قدرت وان ایکس را نشان می‌دهد را مشاهده کنند، خودشان متوجه تفاوت‌های موجود خواهند شد. براساس گفته‌های آقای گرینبرگ، مایکروسافت تمایلی ندارد که نقشی در این مقایسه‌ها داشته باشد، و آن‌ها می‌خواهند که مردم خودشان در این مورد تصمیم بگیرند. او فکر می‌کند که بازی‌ها برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو بسیار عالی بنظر می‌رسند، برروی ایکس‌باکس وان اِس هم همینطور. و این بسته به افراد است که چگونه بازیکنانی هستند، چه چیزی بیشتر برای آن‌ها اهمیت دارد، و میزان بودجه آن‌ها چقدر است!!

منبع متن: gamefa