معاون بخش بازاریابی شرکت سونی از تیم استودیوی سانتا مونیکا ابراز رضایت و اطمینان نمود… عنوان God of War ساخته استودیوی سانتا مونیکا، اوایل سال آتی عرضه خواهد شد، و تنها چند ماه دیگر برای تجربه آن باید صبر نمائیم. اما امروز معاون بخش بازاریابی شرکت سونی آقای Asad Qizilbash در نمایشگاه GameStop واقع در شهر لاس‌وگاسِ […]

معاون شرکت سونی تصور می‌کند عنوان God of War بازیکنان را متحیر خواهد ساخت

معاون بخش بازاریابی شرکت سونی از تیم استودیوی سانتا مونیکا ابراز رضایت و اطمینان نمود…

عنوان God of War ساخته استودیوی سانتا مونیکا، اوایل سال آتی عرضه خواهد شد، و تنها چند ماه دیگر برای تجربه آن باید صبر نمائیم. اما امروز معاون بخش بازاریابی شرکت سونی آقای Asad Qizilbash در نمایشگاه GameStop واقع در شهر لاس‌وگاسِ آمریکا حاضر شدند تا در مورد عنوان God of War توضیحاتی را ارائه کنند.

براساس صحبت‌های آقای Qizilbash، استودیوی سانتا مونیکا تیمی فوق‌العاده را برای کار برروی عنوان God of War اختصاص داده است، و این قضیه به شرکت سونی اطمینان خاطر می‌دهد. نمایش‌های اولیه بازی نشان از این می‌دهند که این عنوان “در مسیر درستی” قدم گذاشته و بنظر می‌رسد که افراد با تجربه آن متحیر خواهند شد.

همچنین در این گفتگو شاهد تفاوت‌های این نسخه با نسخه‌های پیشین سری God of War نیز بودیم. آنچه که تیم سازنده در نظر دارد این است که بازیکنان کریتوس را در لحظات آرام‌تر زندگی، او را همراهی کنند. مبارزات نیز در این نسخه دستخوش تغییر شده‌اند: در این نسخه دیگر یک نفر در برابر چندین نفر نیست! بلکه بیشتر برروی مبارزات یک نفر در برابر یک نفر یا دو نفر، تمرکز شده است. مبارزات شخصی‌تر و استراتژیک‌تر شده‌اند. همچنین این نسخه قرار است “خشن‌ترین God of War موجود تا به امروز باشد”.

نکته قابل توجه این است که، تبر لویتان (Leviathan Axe) کریتوس توسط همان کوتوله‌هایی (دورف) ساخته شده که چکش ثور را ساخته‌اند، یعنی Sindri و Brokkr. و آقای Qizilbash تائید کردند که این تبر قابل بروزرسانی/ آپگرید کردن نیز خواهد بود. 

در نهایت باید گفت که عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

منبع متن: gamefa