ویژگی‌های عنوان ReCore: Definitive Edition

عنوان ReCore: Definitive Edition طی کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه Gamescom امسال معرفی شد و هم‌اکنون تمامی تغییرات آن نسبت به نسخه اصلی اعلام شده است. این نسخه از بازی فردا منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon مهم‌ترین ویژگی تازه بازی شاید یک بخش جدید برای این عنوان به نام Eye of Obsidian باشد. در این بخش شما می‌توانید به یک سرزمین جدید سفر کنید. این سرزمین علاوه بر وسعت زیاد شامل 10 عدد dungeon جدید و یک بخش طوفانی خواهد بود، جایی که به قیمت نجات یافتن از طوفان‌ها و دشمنان قدرتمند آن می‌توانید صاحب چیزهای با ارزش بسیاری شوید. همچنین نوعی رباط جدید به نام Tank نیز به بازی اضافه شده که ویژگی‌های خاص خود را دارد.

به علاوه ویژگی‌های جدید برای سفر در جهان بازی به این عنوان اضافه شده است که حتی به بازیکنان اجازه جابجایی تمامی امکانات آن‌ها را می‌دهد. در کنار این ویژگی‌های جدید، بسیاری باگ‌ها و مشکلات بازی نیز در این نسخه قرار است برطرف شوند و برخی مکانیک‌های بازی نیز بهبود خواهند یافت. کسانی که صاحب نسخه اصلی هستند می‌توانند از طریق آپدیتی رایگان بازی خود را به این نسخه ارتقا دهند و برای دیگران هم ReCore: Definitive Edition به قیمت 20 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع متن: pardisgame