Sony وعده داد: عناوین AAA زیادی برای PlayStation VR منتشر خواهد شد

تکنولوژی واقعیت مجازی قطعا کار خود را بخوبی شروع کرده است اما هنوز تا در بر گرفتن کل بازار گیم فاصله بسیار زیادی دارد. شرکت Sony در زمینه‌ی بازار کنسولی نخستین شرکتی است که اقدام به ورود به این عرصه کرده است و سال گذشته هدست PlayStation VR را روانه بازار کرد. با اینکه این محصول فعلا عملکرد قابل قبولی داشته است اما به نظر می‌رسد که Sony قصد دارد تمرکز بیشتری را روی آن بگذارد.

به گزارش پردیس‌گیم، نایب رئیس بخش بازاریابی Sony، آقای "اسد کوئیزیلبِش" طی نمایشگاه GameStop این وعده را به دارندگان PlayStation VR داده است که آن‌ها طی پاییز و تعطیلات زمستانی امسال تمرکز ویژه‌ای را روی PlayStation VR خواهند داشت. اسد در این رابطه گفت:

"شرکت Sony در نظر دارد که طی تعطیلات کریسمس امسال، توجه‌ بسیار ویژه‌ای نسبت به  PlayStation VR داشته باشد و حتی می‌خواهد این توجه را نسبت به سال گذشته دو برابر کند. به طور کلی سیاست Sony افزایش بازی‌های این پلتفرم است تا دارندگان آن انتخاب‌های بیشتری را برای تجربه داشته باشند. PlayStation VR یک پلتفرم بزرگ برای ما است و فکر کنم زمانش رسیده که بر‌گ‌های برنده خود را رو کنیم"

اسد افزود:

"ما تلاش نمی‌کنیم که به شرکت‌ها و استدیوها برای ساخت بازی‌هایی بر مبنا VR فشار بیاوریم، بلکه خود آن‌ها متوجه درخواست مردم برای خلق چیزهای نوآورانه هستند و PlayStation VR یک مکان مناسب برای ارائه چیزهای جدید است."

در آخر اسد اعلام کرد که بخش مهمی از بازی‌های آینده‌ی PlayStation VR را عناوین بلاک‌باستر و AAA تشکیل می‌دهد:

"قطعا بازی‌های AAA هم به  PlayStation VR خواهند آمد، هر چند از نظر من تا الان هم ما عنوانی نظیر Farpoint را داشته‌ایم که از لحاظ وسعت و مقیاس سرمایه‌گذاری یک عنوان AAA است. به طور کلی این اطمینان را می‌دهم که تعادلی مناسب بین عناوین مستقل و AAA برقرار خواهیم کرد."

آذرماه امسال نمایشگاه PlayStation Experience در راه است و احتمالا بخشی از عناوین انحصاری که اسد در مورد آن صحبت می‌کند، طی این رویداد معرفی خواهند شد. در آخر دیدگاه شما در مورد PlayStation VR چیست؟ آیا شما این محصول را تهیه کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه و نظرات خود در مورد این هدست را به اشتراک بگذارید ..

منبع متن: pardisgame