استدیو بزرگ و مشهور Santa Monica هم‌اکنون در حال ساخت بازی God of War است، عنوانی که در احتمالا در نیمه‌ی اول سال 2018 روانه بازار خواهد شد. براساس نمایش‌های اخیر، قطعا طرفداران بازی متوجه شده‌اند که گیم‌پلی نسخه‌ی جدید تغییرات بنیادینی در مقایسه با نسخه‌های پیشین کرده است اما به نظر می‌رسد که Sony نسبت به کیفیت بازی اطمینان دارد.

به گزارش پردیس‌گیم، بتازگی نایب رئیس بخش بازاریابی این شرکت یعنی آقای "اسد کیزیلبَش" طی نمایشگاه  GameStop صحبت‌هایی را در رابطه با این عنوان موردانتظار بیان کرده است. او در این رابطه اظهار داشت:

"Sony Santa یک تیم فوق‌العاده است که مشغول ساخت God of War می‌باشد. شما باید به آن‌ها و توانایی‌شان اطمینان کنید. نمایش‌های اولیه بازی نشان می‌دهد که آن‌ها در جایگاه درستی قرار دارند و فکر می‌کنم طرفداران بازی نیز موافق باشند که بازی مسیر درستی را دنبال می‌کند."

اسد در ادامه گفت که مبارزاتِ این نسخه تغییرات زیادی داشته است:

"مبارزات این نسخه هم خیلی تغییر کرده، دیگر مثل قبل قصه‌ی مبارزه، مواجهه‌ی یک نفر با افراد بسیار زیادی نیست بلکه در خیلی از اوقات شما شاهد مواجهه‌ی نفسگیر کریتوس با یک یا دو دشمن هستید. به طور کلی مبارزات شخصی‌تر، استراتژیک‌تر و فکری‌تر شده است و این بی‌رحمانه‌ترین نسخه‌ی این سری بازی است"

قطعا برای بسیاری از دارندگان کنسول PS4، بازی اکشن God of War موردانتظارترین عنوان سال 2018 محسوب می‌شود و باید امیدوار باشیم که این بازی انتظارات فراوان طرفداران را پاسخ دهد. در کل دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ از نظر شما تغییرات فراوانی که در God of War جدید ایجاد شده، رویکردی مثبت است و یا بهتر بود که سازندگان قالبِ کلی نسخه‌های قبلی را حفظ می‌کردند؟

منبع متن: pardisgame