طی ماه‌های اخیر قطعا اخبار زیادی در مورد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds خوانده‌اید و اغراق نیست اگر بگوییم که بخش مهمی از این اخبار را فروش و عملکرد خیره‌کننده‌ی این بازی در شبکه Steam شامل می‌شد.

به گزارش پردیس‌گیم، اکنون PlayerUnknown’s Battlegrounds به یک رکورد و افتخار بزرگ دست یافته است، چیزی که بسیاری از عناوین مشهور و بزرگِ دیگر در دستیابی به آن ناتوان بودند، یعنی کنار زدن بازی DOTA 2 و قرارگیری در صدرِ جدولِ بیشترین بازی انجام شده طی روز.

روز گذشته PlayerUnknown’s Battlegrounds توانست از لحاظ میزان بازیکن آنلاین بازی DOTA 2 را کنار بزند. سازندگان بازی به مناسبت دستیابی به چنین افتخاری توئیت زیر را منتشر کردند:

اگر شما آشنایی کافی را نسبت به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds ندارید، توصیه می‌کنیم که مقاله‌ی ویژه‌ی پردیس‌گیم به قلم علی رجبی را در اینجا مطالعه نمایید. در بخشی از این مقاله آمده است:

"شما به‌ همراه 99 بازیکن دیگر، توسط یک هواپیما در جزیره‌ای متروکه رها می‌شوید و تنها یک وظیفه دارید، یعنی زنده‌ماندن. باید پذیرفت که PlayerUnknown’s Battlegrounds، یکی از جذاب‌ترین عناوین مولتی‌پلیر نسل فعلی‌ است که تا مدتی دیگر راه خود را سمت کنسول‌های خانگی نیز باز می‌کند. اگر در گذشته عناوین مشابه مثل H1Z1 را تجربه کرده‌اید، وقت کوچ‌کردن‌ است و اگر بطور کلی دنبال یک بازی آنلاین جذاب و با ارزش تکرار بالا هستید، این بازی می‌تواند انتخاب اول شما باشد."

در آخر لازم بذکر است که PlayerUnknown’s Battlegrounds فعلا بر روی PC در دسترس است اما قرار است که بر روی Xbox One نیز منتشر شود.

منبع متن: pardisgame