متاسفانه این امکان وجود دارد  که  Silent Hill : Downpour    آخرین قسمت از این مجموعه بازی ژانر وحشت باشد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamer ،آکیرا یامائوکا ، آهنگ‌ساز و یکی از اعضای اصلی تیم سایلنت ، در گفتگویی با Gamescom  گفت که دوست دارد شاهد تجدید و ادامه‌ی این مجموعه باشد و با این که در حال حاضر از کار کردن با  Suda 51  بسیار خوشحال است اما ضد تیم احیا سازی سایلنت نیست .

بعد از اینکه آکیرا یامائوکا همکاری‌اش در world of tanks را اعلام کرد ، مکالمه‌ای بین ما صورت گرفت،البته این آهنگ‌ساز بیشتر مشتاق صحبت کردن در مورد کارهای مورد علاقه ی اولش در Silent Hill  بود .

" من واقعا نمی‌توانم با اطمینان بگویم که silent hill  دیگری در کار خواهد بود یا نه . اولا باید بگویم که خیلی خوشحالم که طرفداران این بازی از سرتاسر دنیا سراغش را می‌گیرند . شخصا  به شدت علاقه‌مندم که این مجموعه ادامه پیدا کند ، اما نمیتوانم با اطمینان بگویم که این اتفاق خواهد افتاد یا خیر . "

akira yamaoka

من یامائوکا را تحت فشار گذاشتم تا بیشتر از تیم سایلنت بگوید و فهمیدم که او علاقه دارد که بازی به دوران اوج قبلش بازگردد و اینکه هنوز مشتاق است تا این گروه باز دور هم جمع شوند . او اظهار میکند که " من بر علیه این قضیه نیستم اما نمی‌توانم چیزی بگویم ، چون همه تغییر کرده‌اند و شاید طرز فکرشان هم عوض شده باشد . حتی اگر باز هم مثل قبل جمع شویم ، نمی‌دانم آیا می‌توانیم کاری عالی ارائه دهیم یا نه . "

من در مورد سرنوشت ناگوار silent hills هم  از او پرسیدم و گفتم با اینکه به نظر من و بسیاری از  طرفداران دیگر death stranding بسیار جالب به نظر می آید اما silent hills  وعده ی یک بازی فوق العاده را میداد . او در جواب با خنده می‌گوید " گفتنش سخت است ، همه خیلی ناراحت شدند ، من هم همینطور . شرم آور است . "

منتظر مصاحبه ی کامل با  آکیرا یامائوکا  در همین هفته باشید . در این مصاحبه او در مورد تیم سایلنت ،  کار با Grasshopper  و suda51 و همینطور همکاری اخیرش با wargaming در world of tanks خواهد‌کرد .

منبع متن: pardisgame