بازی جدید سازندگان Until Dawn که پیش از این در مراسم E3 2017 معرفی شده بود همراه با یک تریلر داستانی، سرانجام تاریخ انتشار خود را پیدا کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، عنوان The inpatient که توسط استدیو مشهور Supermassive Games ساخته شده و در واقع قرار است یک بازی انحصاری کنسول PS VR باشد، در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) منتشر خواهد شود.

برای کسانی که هنوز با داستان بازی واقعیت مجازی The inpatient آشنایی ندارند باید بگوییم که این بازی یک پیش‌درآمد داستانی برای عنوان Until Dawn به شمار رفته و اتفاقات رخ دادهِ شصت سال قبل از بازی مذکور را روایت می‌کند. به طور خلاصه، شما در نقش یک بیمار روانی هستید که باید به کمک جمعی از بیماران دیگر، هویت واقعی خودش را پیدا کرده و مهم‌تر از آن دلیل اصلی حضورش در تیمارستان بلک‌وود را پیدا کند. 

آقای نیک بوون، یکی از کارگردان‌های حاضر در استدیو  Supermassive Games در مورد داستان بازی می‌گوید:

"در طول مسیر داستان، شما با انواع بیماران و کارکنان تیمارستان برخورد می‌کنید، هرکدام هم انگیز‌ه‌ها و رفتارهای خاص خودشان را دارند. نحوه برخورد شما با آن‌ها و تصمیماتی که می‌گیرید منجر به روبه رو شدن با پایان‌های متفاوت می‌شود. به بیان ساده‌تر، حتی ساده‌ترین تصمیمات شما نیز تاثیر شگرفتی و در روند بازی دارد و مطمئنا دیر یا زود عواقبشان را خواهید چشید."

در ادامه می‌توانید تریلر داستانی منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت HD / دانلود با کیفیت SD

منبع متن: pardisgame