پس از گذشت چندین سال از عرضه بازی موفق Resident Evil: Revelations، کپکام بالاخره امروز این عنوان را برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر کرد و علاوه بر آن، با انتشار تریلری، بهبود‌های گرافیکی‌ بازی را نیز به رخ بازیکنان کشید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، برای کسانی که ممکن است هنوز آشنایی کافی را با این بازی نداشته باشند، Resident Evil: Revelations در واقع یک اسپین آف برای این سری بازی‌ها به شمار می‌رود که وقایع آن بین دو بازی Resident Evil 4 و Resident Evil 5 رخ می‌دهد. دو ستاره محبوب دنیای مجموعه یعنی جیل ولنتاین و کریس ردفیلد نیز به عنوان شخصیت‌های اصلی این نسخه، قابل کنترل هستند. Revelations ابتدا در سال 2012 به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo 3DS منتشر شد و یک سال بعد برای پلتفرم‌های PC و کنسول‌های نسل هقت پورت شد.

تقریبا اسفندماه پارسال بود که اعلام شد این بازی قرار است برای کنسول‌های PS4 و XBOX ONE نیز با قیمت 20 دلار در چنین روزی منتشر شود.

علاوه بر این، کپکام چند ماه پیش اعلام کرد که نسخه اول و دوم کنسول نینتندو سوییچ قرار است در تاریخ 2017 عرضه شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برایش مشخص نشده است. پیش‌بینی می‌شود که نسخه سوییچ این بازی قیمت به مراتب بالاتری نسبت به نسخه کنسولی بازی داشته باشد. 

در پایان اگر می‌خواهید بهبود‌های گرافیکی Revelations را در نسخه نسل هشتمی آن ببینید، توصیه می‌کنیم که تماشای تریلر روز عرضه بازی را از دست ندهید:

 

دانلود با کیفیت SD / دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame