عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle ساخته شرکت یوبیسافت بوده و به‌صورت برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است. حال منتقدین نظرات خود را در رابطه با این بازی اعلام کرد‌ه‌اند. ایده این عنوان اولین‌ بار در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت یوبی‌سافت به آقای میاموتو ارائه شده، زمانی که این شرکت نسخه آزمایشی از بازی بین […]

نمرات عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle منتشر شد

عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle ساخته شرکت یوبیسافت بوده و به‌صورت برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است. حال منتقدین نظرات خود را در رابطه با این بازی اعلام کرد‌ه‌اند.

ایده این عنوان اولین‌ بار در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت یوبی‌سافت به آقای میاموتو ارائه شده، زمانی که این شرکت نسخه آزمایشی از بازی بین خرگوش‌ها و ماریو را به وی نشان دادند. به نظر می‌رسد آقای میاموتو از همان ابتدا عاشق ایده این بازی شده، و بدین صورت شروع این پروژه رسما آغاز شد. این عنوان در پادشاهی قارچ‌ها اتفاق افتاده، جایی که خرگوش‌ها پس از تلاش ناموفق خود در سفر در زمان، به آنجا منتقل می‌شوند.

گیم‌پلی بازی همانطور که شایعات اشاره داشتند حالت نوبتی داشته و بیشتر به صورت تاکتیکی دنبال خواهد شد تا اکشن. عنوان Mario + Rabbids: Kingdom Battle هم‌اکنون در دسترس کنسول نینتندو سوییچ است.

عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle با رزولوشن ۹۰۰p و نرخ فریم ۳۰ در حالت ایستاده، و در حالت قابل حمل نیز با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ فریم ۳۰ برروی سوئیچ به اجرا درخواهد آمد.

در ادامه می‌توانید مهم‌ترین نمرات انتشار یافته را مشاهده نمایید.

Time: 10/10

عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle توسط استودیویی ساخته شده که به اندازه خود نینتندو در صنعت بازی‌های ویدیویی قدمت دارد. یوبیسافت به‌خوبی توانسته بازی توسعه دهد که تمامی نکات و ریز درشت دنیای Mario را دارد و ارائه می‌کند. اگر تا به‌حال برای‌تان سوال پیش آمده که اگر بازی با حضور Mario توسط شرکتی به‌جز نینتندو ساخته شود چه نتیجه‌ای خواهد داشت، عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle پاسخی برای شماست.

GameSpot: 9/10

عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle با وجود بعضی مشکلات فنی، سیستم گیم‌پلی مفرح و بسیار عمیقی را ارائه می‌کند، همچنین چالش‌های بازی بسیار راضی کننده بوده و دنیای بازی به‌شدت دوست داشتنی است.

Polygon: 8/10

متاسفانه عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle دارای کیفیت فنی یک بازی انحصاری را ندارد اما یوبیسافت به‌خوبی توانسته دنیای ماریو به‌روش خود ارائه دهد که به‌هیچ عنوان دوستداران سری Mario را ناراحت نمی‌کند.

IGN: 7.7/10

براساس جهان خوش رنگ بازی، انیمیشن‌ها و فضای بازی انتظار دارید Mario + Rabbids: Kingdom نخستین بازی سبک استراتژی نوبتی باشد که تجربه می‌کنید ولی شما شگفت زده خواهید شد! چراکه بعضی از چالش‌ها و معماهای بازی از عنوان XCOM نیز سخت‌تر است. بعضی از مراحل آن را به بازی آزمون و خطا تبدیل می‌کند که باید به دنبال راه مناسب برای حل چالش‌ها باشید. با این وجود تنوع مراحل و دشمن‌ها درکنار فضای بازی بسیار ستودنی است.

عنوان Mario + Rabbids: Kingdom Battle هم‌اکنون در دسترس کنسول نینتندو سوییچ است.

منبع متن: gamefa