کاربران پلتفرم رایانه‌شخصی باید برای تجربه نسخه کامل Destiny 2، تا ماه اکتبر صبر کنند. اما این افراد می‌توانند نسخه بتای این بازی که مدتی قبل در دسترس قرار گرفت را تجربه کنند. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند همین لحظه برای دریافت نسخه بتای آن اقدام کنند تا تجربه‌ای هر چند کوتاه، از […]

بتای Destiny 2 در دسترس کاربران رایانه‌شخصی قرار گرفت

کاربران پلتفرم رایانه‌شخصی باید برای تجربه نسخه کامل Destiny 2، تا ماه اکتبر صبر کنند. اما این افراد می‌توانند نسخه بتای این بازی که مدتی قبل در دسترس قرار گرفت را تجربه کنند.

کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند همین لحظه برای دریافت نسخه بتای آن اقدام کنند تا تجربه‌ای هر چند کوتاه، از عنوان Destiny 2 داشته باشند. با این که بانجی (Bungie) اعلام کرده است که برخی بازیکنان هنگام دسترسی به نسخه بتای این بازی با خطا روبه‌رو شده‌اند، اما آن‌ها در حال سعی و تلاش برای رفع این ایرادها هستند و به‌زودی شاهد برطرف شدن کامل این مشکلات خواهیم بود.

این نسخه بتا، هم‌اکنون از طریق وبسایت Battle.net برای دانلود قرار گرفته است. شما برای دریافت این نسخه، باید ابتدا کدی که هنگام پیش‌خرید بازی دریافت کرده‌اید را در وبسایت بانجی وارد نمایید و سپس اقدام به دانلود آن کنید. نسخه بتای Destiny 2 برای تمام کاربران رایانه‌شخصی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

همانطور که مطلع هستید، نسخه بتای این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، در ماه جولای عرضه شد و اکنون با انتشار نسخه بتای رایانه‌شخصی این بازی نیز متوجه شدیم این نسخه بتا، شباهت بسیار زیادی به نسخه کنسولی آن دارد. بازی‌بازان می‌توانند با دریافت این نسخه بتا، اولین مأموریت داستانی این بازی یعنی مرحله Inverted Spire Strike را انجام دهند و به حالت‌های مبارزه‌ای Countdown و Control که در بخش چندنفره این بازی قرار دارند، دسترسی پیدا کنند. تنها تفاوتی که نسخه رایانه‌شخصی بتای Destiny 2 با نسخه کنسولی آن دارد، این است که کاربران این پلتفرم می‌توانند به یک نقشه جدید، در بخش چندنفره دسترسی داشته باشند.

اما بزرگ‌ترین تفاوتی که نسخه رایانه‌شخصی عنوان Destiny 2 با نسخه کنسولی آن دارد، این است که بانجی برای کاربران رایانه‌شخصی، برخی ویژگی‌های گرافیکی جدید و منحصر به فرد قرار داده است که فقط مختص کاربران این پلتفرم است و دارندگان نسخه کنسولی این بازی، از آن بی‌بهره‌اند. برای مثال کاربرانی که از یک سیستم قدرتمند بهره‌مند هستند، می‌توانند این بازی را با وضوح تصویر ۴K، نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه و همینطور حالت HDR، تجربه کنند. بانجی همچنین اعلام کرده است که ایجاد تعادل در این بازی، و همینطور بهبود و رفع باگ‌ها و مشکلات مختلف، برای کاربران کنسولی این بازی انجام نخواهد شد و فقط کاربران رایانه‌شخصی می‌توانند در آینده از این ویژگی‌ها استفاده کنند.

نسخه کامل عنوان Destiny 2 در تاریخ ۲۴ام اکتبر، برابر با سه‌شنبه دوم آبان سال جاری برای پلتفرم رایانه‌شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa