به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش شرکت Activistion به همراه استدیو Bungie انتشار بتای عمومی عنوان Destiny 2 به‌صورت رسمی آغاز کردند. در پایین می‌توانید تصاویر فشرده نشده (کیفیت اصلی) این عنوان را (بدون وجود تنظیمات Chromatic Aberration و Film Grain) مشاهده کنید. عنوان Destiny 2 با تنظیمات گرافیکی بسیاری همراه شده است و با وجود اینکه این عنوان هنوز در مرحله آزمایشی است، از بسیاری از این تنظیمات پشتیبانی می‌کند. نتیجه این تغییرات، اجرای فوق‌العاده زیبای این عنوان بر روی پلتفرم PC بوده است.

با وجود اینکه همچنان چند ماه تا عرضه رسمی این عنوان باقی مانده است، اما می‌توان حدس زد که این بازی یکی از بهینه‌ترین عناوین تیراندازی اول شخص بر روی پلتفرم PC در سال 2017 باشد.

استدیو Bungie گزینه High-Resolution Texture را به بازی افزوده است که حاصل آن در زیبایی باران و نور پردازی بازی به‌وضوح قابل مشاهده است. از آن گذشته، استدیو توسعه‌دهنده از قابلیت سه بعدی جدیدی که بازی افزوده‌اند نیز رونمایی کردند. این قابلیت گرافیکی Screen-Space Reflection نام دارد و انعکاس اشیا موجود در بازی را موجب می‌شود که به نوبه خود جذاب به نظر می‌رسد. تفاوت SSR (Screen-Space Reflection) این عنوان با سایر عناوینی که از این قابلیت برخورداند در اینجا است که این ویژگی در Destiny 2 قادر است تا اشیائی را که در خارج از صفحه نمایشگر قرار دارند را نیز منعکس کند. با دیدن تصاویر زیر به این نکته خواهید رسید.

برای راحتی بیشتر کاربران در دیدن تصاویر، سایز آنها را به رزولوشن 1080P کاهش داده‌ایم و برای آنهایی که علاقه‌مندند تا این تصاویر را با کیفیت 4K ببیند، می‌توانند از اینجا تصاویر را به‌صورت یک فایل Zip دریافت کنند.

    

    

    

    

    

 

در پایان لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ 15  شهریورماه برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. زمان عرضه این بازی برای PC یک ماه بعد یعنی مهرماه خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سیستم شما از سخت‌افزار کافی برای اجرای این عنوان برخوردار است؟

منبع متن: pardisgame