سیستم امنیتی Denuvo مشکلاتی را برای نسخه PC عنوان Sonic Mania ایجاد کرده است

بعد از چند روز انتظار اکنون بالاخره PC گیمرها نیز می‌توانند از Sonic Mania بعنوان یکی از برترین عناوین سری محبوب و با‌سابقه Sonic در چند سال اخیر لذت ببرند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اما متاسفانه استفاده از سیستم امنیتی Denuvo در نسخه PC این بازی مشکلاتی را برای خریداران این نسخه ایجاد کرده و تعدادی از بازیکنان در تجربه آفلاین به مشکل بر‌خورده‌اند.

جای امیدواری است که SEGA با انتشار بیانیه زیر اعلام کرده که از این مشکلات باخبر شده و در پی یافتن راهی برای برطرف کردن آنها هستند.

"Sonic Mania عنوانی است که می‌توان آنرا به‌صورت آفلاین تجربه کرد و ما در حال بررسی مشکلات این بخش هستیم. همچنین مشکلات دیگری همچون پشتیبانی از کنترلر را نیز در نظر داریم، اینها همه امکانات اختصاصی نسخه PC هستند که تیم در چند هفته گذشته بر روی آنها کار می‌کرده است. از شما می‌خواهیم که صبور باشید، در این زمان ما بر روی جمع‌آوری و رفع مشکلاتی که به آگاهی‌مان رسانده‌اید کار می‌کنیم."

SEGA هیچ تاریخ دقیقی را برای عرضه بروزرسان نسخه PC اعلام نکرده و دارندگان این پلتفرم برای برطرف شدن مشکلات Sonic Mania همچنان باید انتظار بکشند.

نسخه PC عنوان Sonic Mania هم‌اکنون بر روی شبکه Steam با قیمت 19.99 دلار به فروش می‌رسد. این عنوان پلتفرمر از سیستم دستاوردها و سیو ابری پشتیبانی می‌کند. این نسخه همچنین با کنترلرهای رایج PC نیز سازگاری کامل دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز جهت تجربه این بازی به شرح زیر می‌باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  سیستم عامل: Windows 7 / 8 / 10
  پردازنده: Core 2 Duo
  میزان حافظه مورد نیاز: 2GB
  کارت گرافیک: با قابلیت پشتیبانی از DirectX 9.0c
  فضای خالی بر روی هارد: 400MB

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع متن: pardisgame