دو شخصیت Corvo و Emily در Dishonored 3 حضور نخواهند داشت.

جدیدترین گسترش‌دهنده‌ی Dishonored 2 با نام Death of the Outsider آخرین عنوان متمرکز بر داستان قتل Jessamine Kaldwin خواهد بود. در حالی که داستان Corvo و Emily با پایان رسیده است، به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از Gamerant، کارگردان Arkane Studios یعنی "هاروی اسمیث" تایید کرد که این آخرین بار بود این دو شخصیت مرگبار را در Dishonored دیدیم. 

علیرغم اینکه ادامه‌ی Dishonored 2 هنوز تایید نشده است اما اسمیت اشاره کرد که امیدوار است بازی‌های بیشتری در این فرنچایز حضور داشته باشد حتی اگر شخصیت‌های جدیدی را در آن بکار ببرند:

" تنها چیزی که می‌دانم داستان طاعون و ماجراهای Corvo و Emily و در نهایت Daud و Billie و The Outsider به اتمام رسیده است."

آخرین گسترش‌دهنده‌ی بازی برروی شخصیت Billie Lurk تمرکز دارد که سعی دارد Outsider را به قتل برساند و خط داستانی این دو شخصیت را یکبار برای همیشه به پایان خواهد رساند. هنوز مشخص نیست که شخصیت‌های نسخه‌های قبلی در Death of the Outsider حضور خواهند داشت یا خیر اما اسمیت این را قطعی کرد که نسخه‌ی بعدی Dishonored شامل شخصیت‌هایی متفاوت در موقعیت‌هایی متفاوت خواهد بود.

منبع متن: pardisgame