عنوان Sea of Thieves سال دیگر برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی با پشتیبانی از رزولوشن ۴k و فریم ریت ۶۰ منتشر خواهد شد و این در حالی است که حتی سیستمهایی با قدرت سخت افزاری پایین نیز قادر به اجرای آن خواهند بود، زیرا شرکت توسعه دهندهی بازی یعنی Rare به نظر میرسد بازی را تا جای […]
عنوان Sea of Thieves سال دیگر برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی با پشتیبانی از رزولوشن ۴k و فریم ریت ۶۰ منتشر خواهد شد و این در حالی است که حتی سیستمهایی با قدرت سخت افزاری پایین نیز قادر به اجرای آن خواهند بود، زیرا شرکت توسعه دهندهی بازی یعنی Rare به نظر میرسد بازی را تا جای ممکن برای سیستمهای رده پایین بهینه کرده است.
آقای Joe Neat تهیه کنندهی اجرایی بازی، در مصاحبهای با خبر گذاری PC Gamer اظهار داشت که توسعه دهندگان بازی تا جای ممکن در این زمینه تلاش خواهند کرد.
ما ایدههایی از اینکه سیستمهای رده پایین چگونه هستند در نظر داریم اما هنوز آمادگی آشکار کردن آنها را نداریم. ما در حقیقت از افرادی خارج از برنامه فعلیمان برای تست تکنیکی سیستمهای رده پایین در نسخهی آلفای بازی دعوت کردیم، بنابراین توانستیم از این طریق چیزهای زیادی را دربارهی کارایی این سیستمها و اجرای بازی بر روی آنها آزمایش کنیم. این بازی بدون در نظر گرفتن سیستمی که بر روی آن بازی میکنید، در هر حالت عالی به نظر میرسد. البته که این عنوان با رزولوشن ۴k و فریم ریت ۶۰ فوق و العاده است اما با این حال در سیستمهای رده پایین نیز عالی به نظر میرسد و این به خاطر طراحی هنری بازی است که به طرز هدفمندی بی حد و حصر میباشد.
همچنین Ted Timmins، کسی که رهبری طراحی برای رایانههای شخصی را برعهده دارد، بیان کرد که ممکن است حالتی با رزولوشن ۵۴۰p و فریم ریت قفل شده بر روی ۱۵ به بازی اضافه شود. اما چرا همچین حالتی ممکن است اضافه شود؟ زیرا عدهای از طرفداران بازی اظهار داشتهاند که با آن راحت هستند!
زمانی که ما داشتیم با جمعیتی از طرفداران گفتگو میکردیم، برخی از آنها اذعان داشتند که: من در حقیقت با بازی کردن با فریم ریت ۱۵ هم راضی هستم. و ما نیز گفتیم: حقیقتا باحال است، ما باید از آن پشتیبانی کنیم. و سپس پیش آنها رفته و گفتیم که آره ما این را برای شما اضافه کردیم. این پایین تر از حدی است که ما برای بازی در نظر داشتیم اما وقتی شما از بازی لذت میبرید، پس چرا ما باید به عنوان توسعه دهنده، شما را نا امید کنیم؟
در حقیقت این اصلا رویکرد بدی نیست. بسیاری از بازیها در چندین سال گذشته بودهاند که حتی اجرای آنها بر روی کنسولها نیز مشکل داشته است چه برسد به رایانههای شخصی پایین رده. این قدم بسیار بزرگی برای عنوان Sea of Thieves میباشد و سبب گسترش بخش چند نفره شده و آن را برای جامعهی بزرگتری از بازیکنان در دسترس قرار میدهد.
عنوان Sea of Thieves در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود. همچنین در Gamescome 2017 امسال امکان بازی میان پلتفرمی برای این بازی تایید شد و اخیرا ویدیویی نیز از بخش چند نفرهی بازی با پشتیبانی از این قابلیت منتشر شد.
منبع متن: gamefa