جزئیاتی از پایین‌ترین گزینه رزولوشن و نرخ فریم نسخه PC عنوان Sea of Thieves

در جریان رویداد Gamescom امسال دو شرکت Rare و Microsoft اعلام کردند که عنوان Sea of Thieves بر‌روی دو پلتفرم Xbox One و PC از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند. در حالی که نسخه PC این بازی قرار است با امکان پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 عرضه شود، اما به نظر می‌رسد که تیم سازنده سخت‌افزارهای قدیمی را به فراموشی نسپرده و برای اجرای بازی بر روی ‌PCهای قدیمی نیز اقداماتی انجام داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، تهیه‌کننده ارشد Sea of Thieves آقای جو نات به‌تازگی در مصاحبه با وبسایت PCGamer در این رابطه اعلام کرده که سعی تیم سازنده بر اجرای بازی بر روی ضعیف‌ترین پیکربندی‌های PC ممکن است و در جهت تحقق این هدف دو گزینه ویژه برای کسانی که بر روی‌PC های قدیمی بازی می‌کنند، در نظر گرفته شده است. صحبت‌های نات در این مورد را در ادامه مطالعه نمایید.

"ما یک حالت 540p را نیز به بازی اضافه کرده‌ایم، بنابراین حتی می‌توانید بازی را با رزولوشنی پایین‌تر HD هم تجربه کنید. همچنین یک گزینه برای تجربه Sea of Thieves به‌صورت 15 فریم در ثانیه نیز در نظر گرفته شده است و دلیل اینکار هم این است که وقتی نظر طرفدارانمان را بررسی می‌کردم افرادی بودند که چنین می‌گفتند: واقعا با تجربه بازی به صورت 15 فریم در ثانیه خوشحالم. ما در مقابل این نظرها مقاومت نمی‌کنیم و خوشحال می‌شویم که از آنها پشتیبانی کنیم. و بخاطر این افراد این گزینه‌ها را به بازی اضافه کردیم، این گزینه‌ها حتی از پایین‌ترین مشخصاتی که Rare در نظر گرفته نیز پایین‌تر هستند، اما اگر شما در این حالت از تجربه خود لذت می‌برید، چرا این لذت را از شما سلب کنیم؟"

مطمئننا این برای آن دسته از PC گیمرها که هنوز برای ارتقا سیستم خود اقدام نکرده‌اند و خواهان تجربه این بازی هستند خبر خوبی است. شما چطور فکر می‌کنید؟

Sea of Thieves در سال 2018 عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame