شایعه: Bully 2 مراحل توسعه را می‌گذراند و عنوان بعدی Rockstar پس از Read Dead Redemption 2 خواهد بود

در حالی که هنوز گمانه‌زنی‌ها در مورد شایعه ساخت عنوانی بر اساس دنیای Game of Thrones توسط شرکت Bethesda خانمه پیدا نکرده، امروز یک شایعه هیجان انگیز دیگر منتشر شد. یک منبع داخلی آگاه به فعالیت‌های شرکت Rockstar که خواسته نامش فاش نشود به‌تازگی به وبسایت GameZone اعلام کرده که عنوان Bully 2 مراحل توسعه را می‌گذراند و پس از عنوان مورد انتظار Read Dead Redemption 2 منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PlayStation Universe، در این گزارش ادعا شده که Bully 2 برای مدتی در دست ساخت بوده اما در حال حاضر وضعیت آن مشخص نیست و تاریخ عرضه مشخصی را نیز برای این پروژه نمی‌توان متصور شد اما احتمالا عنوان بعدی Rockstar پس از Read Dead Redemption 2 خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که این منبع داخلی خیلی هم به گفته‌های خود اطمینان ندارد چرا که در ادامه گزارش ادعا کرده که با گذشت زمان ممکن است تغییراتی در مراحل توسعه Bully 2 صورت گرفته باشد و حتی ممکن است کنسل شود / شده باشد.

در همین گزارش این منبع همچنین طرح‌های هنری منتسب به Agent که اخیرا لو رفت (طرح‌های زیر) را نیز رسمی اعلام کرده و در کمال تعجب مدعی شده که این بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد. مشخص نیست که این طرح‌ها در چه تاریخی کشیده شده اما بر اساس گفته این منبع Agent پس از Read Dead Redemption 2 و Bully 2  سومین عنوان اولیت‌دار برنامه‌های جاری Rockstar است.

agent_august_2017_concept_leak_1 agent_august_2017_concept_leak_2 agent_august_2017_concept_leak_3
agent_august_2017_concept_leak_4 agent_august_2017_concept_leak_5

شما چطور فکر می‌کنید؟ چقدر به این شایعه اعتبار می‌دهید؟ با توجه به ریسک بالای ساخت عناوین پر هزینه به نظر شما آیا Rockstar به عناوین پر طرفداری چون GTA یا Max Payne استراحت می‌دهد تا عناوین خاص‌تری را در اولویت قرار دهد؟

منبع متن: pardisgame