قدرتنمایی نینتندو سوییچ در بازار ژاپن ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، کسی بتواند جلو این کنسول را بگیرد. به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند جلو روند فوق‌العاده نینتندو سوییچ را بگیرد. شش ماه از عرضه این کنسول گذشته است و ۱٫۵ میلیون نسخه از آن در کشور ژاپن به […]

نینتندو سوییچ به فروش ۱.۵ میلیونی در ژاپن دست یافت

قدرتنمایی نینتندو سوییچ در بازار ژاپن ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، کسی بتواند جلو این کنسول را بگیرد.

به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند جلو روند فوق‌العاده نینتندو سوییچ را بگیرد. شش ماه از عرضه این کنسول گذشته است و ۱٫۵ میلیون نسخه از آن در کشور ژاپن به فروش رفته است. این آمار به این معنا است که سرعت فروش سوییچ بیشتر از کنسول‌هایی مثل نینتندو وی، وی یو و حتی پلی‌استیشن ۴ بوده است.

فروش بالای نینتندو سوییچ تحت تاثیر عوامل مهمی مانند نیاز بازار به این کنسول و پشتیبانی نینتندو قرار می‌گیرد. به لطف عناوینی همچون Breath of the Wild، Mario Kart 8، ARMS و البته Splatoon 2، که این هفته به میزان ۱ میلیون نسخه فروش رفته رسید، نینتدو سوییچ همچنان کنسول جذابی برای خرید به نظر می‌رسد.

حال شاید تنها رقیب نینتندو سوییچ در بازه زمانی بلند مدت پلی‌استیشن ۴ باشد که با توجه به زمان عرضه زودتر و عمر طولانی‌تر، بالاتر از سوییچ قرار دارد. به هر حال انتظار می‌رود که موفقیت‌های نینتندو سوییچ در ژاپن و سایر نقاط دنیا ادامه داشته باشد.

 

منبع متن: gamefa