به نظر می‌رسد استیم تنها جایی است که می‌توان در آن با پول ژیان صاحب یک بنز شد! کلیدش هم از نظر ما تنها "صبر" است. کافیست از همان ابتدا مانع از آن شوید که هایپ بر منطق‌تان غلبه کند. اگر پول زیادی ندارید بهتر است کمی بگذارید چرخ دنیا به حال خودش بچرخد آن وقت می‌بینید که سرانجام مرادتان با نصف قیمت که چه عرض کنم، حتی با یک‌چهارم قیمتش! آماده روا شدن شود.

بگذریم، این آخرهفته با اتفاق مهم و بزرگی همراه بوده است و آن هم چیزی نیست جز تولد 30 سالگی استدیو مشهور Creative Assembly. استدیویی که دیگر همه ما به واسطه بازی‌های خوش‌ساخت استراتژیکش شناخته و ستایشش می‌کنیم. گل سرسبدش نیز که بدون شک سری پرطرفدار Total War محسوب می‌شود. خوشبختانه به مناسبت همین تولد، تمام بازی‌های این استدیو با تخفیف خیلی‌خوبی آماده فروش هستند که در انتهای مطلب به شما نشان خواهیم داد. اوه، قبل از اینکه فراموش کنیم این را هم اضافه کنیم که تمام تخفیف‌ها تا پایان روز 4ام سپتامبر پابرجا هستند.

اما نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی بازی موقتا رایگان آخرهفته هست. برای گذراندن اوقات فراغت 72 ساعت پیش‌رویتان می‌توانید سری به جدیدترین عنوان استدیو Antimatter Games که یک اکشن اول‌شخص لذت‌بخش به نام Rising Storm 2: Vietnam است، بزنید و به صورت محدود آن را تجربه کنید. صدالبته در صورتی‌که مزه بازی زیر زبانتان شیرین درآمد نیز به سادگی و با چند کلیک می‌توانید بازی را با 25 درصد تخفیف به قفسه بازی‌هایتان اضافه کنید.

خیلی خوب، حالا وقت آن رسیده تا فهرست پیشنهادی‌مان را به شما نشان بدهیم:

برای دیدن لیست کامل بازی‌‌های تخفیف خورده استدیو Creative Assembly به این صفحه مراجعه کنید.

منبع متن: pardisgame