Warner bros ، تریلری جدید برای middle-earth:shadow of war  منتشر کرده‌ است که یک شخصیت جدید DLC را معرفی می‌کند. این کاراکتر به افتخار یکی از طراحان بازی که سال پیش درگذشت، ساخته شده ‌است. مایکل فورجی که یکی از تهیه کننده های shadow of Mordor در سال 2014 بود، در مارس 2016 بر اثر گونه‌ای نادر از سرطان درگشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، مونولیث که یکی از طراحان بازی است، با طراحی یک شخصیت جدید به نام فورتاگ ارک اسلیر "forthog orcslayer " ، یاد مایکل را زنده نگه‌ می‌دارد. او فورتاگ را مبارزی توصیف کرد که در لحظات حساس جان قهرمانان موردور را نجات می‌دهد.

مونولیث در بیانیه‌ای گفت که "ما مایک را در حین طراحی shadow of war از دست دادیم، و حالا می‌خواهیم یاد او را گرامی داشته و او را در موردور جاودانه نگه داریم .از طریق فورتاگ ارک اسلیر افسانه‌ای ، ما مایک را به میدان مبارزه می‌فرستیم تا زمانی که به او نیاز داریم نجاتمان دهد . "

     دانلود با کیفیت HD     دانلود با کیفیت SD

WB Games تا 31 دسامبر 2019 با هر خرید این بازی ، 3.50 دلار به خانواده ی فورجی  می‌دهد . Shadow of War در تاریخمعادل 18 مهر، برای XBOX ONE  ، PS4  و PC خواهد آمد .

علاوه بر Shadow of Mordor، فورجی بر روی دو نسخه اول Gears of War و Fable کار کرده‌بود.

منبع متن: pardisgame