طی یک مصاحبه با وبسایت دوال‌شاکرز، امریک ثوا (Emeric Thoa) موسس و کارگردان بخش نوآوری استودیو گیم بیکرز (The Game Bakers) آماری را از تعداد بازیکنان بازی Furi اعلام کرده است. احتمالاً اکثر شما با بازی Furi آشنایی دارید، ولی اگر هم احیاناً با این عنوان آشنایی کافی را ندارید باید بگوییم با یک بازی […]

تعداد افرادی که Furi را تجربه کرده‌اند از ۳ میلیون نفر گذر کرد

طی یک مصاحبه با وبسایت دوال‌شاکرز، امریک ثوا (Emeric Thoa) موسس و کارگردان بخش نوآوری استودیو گیم بیکرز (The Game Bakers) آماری را از تعداد بازیکنان بازی Furi اعلام کرده است.

احتمالاً اکثر شما با بازی Furi آشنایی دارید، ولی اگر هم احیاناً با این عنوان آشنایی کافی را ندارید باید بگوییم با یک بازی Hack & Slash روبرو هستیم که مبارزات سریع در آن حرف اول را می‌زند. سرعت بالای گیم پلی بازی در کنار درجه سختی بالای آن و البته نیاز به زمان بندی دقیق برای حملات و دفاع کردن، معجونی تند و تیز را خلق کرده بود که هر کسی از آن خوشش نیامد و نظرات ضد و نقیضی در مورد آن به وجود آمد ولی به هر حال نظر منتقدان در مورد بازی تقریباً مساعد بود و جنبه‌های مختلفی از بازی، ستوده شد.

این بازی در ماه جولای سال پیش برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد و نسخه اکس‌باکس وان آن هم در ماه دسامبر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. سپس یک بسته الحاقی تحت عنوان One More Fight نیز برای این بازی عرضه شد که یک غول آخر کاملاً جدید و جالب را به بازی اضافه می‌کرد. حال طبق اعلام امریک ثوا بازی روی هر سه پلتفرم یاد شده توانسته در مجموع ۳ میلیون مخاطب را به خود جلب کند که با توجه به اینکه Furi اولین بازی گیم بیکرز است، رقم قابل توجه و بالایی محسوب می‌شود.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم وقتی که Furi عرضه شد، در قالب یکی از بازی‌های رایگان آن ماه سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس عموم قرار گرفت و قطعاً افرادی که در آن ماه این بازی را به رایگان دانلود کرده‌اند، بخش قابل توجهی از این ۳ میلیون نفر هستند. در واقع خود امریک ثوا نیز در مصاحبه اعلام کرده که فروش بازی اندکی کمتر از آن حدی بوده که استودیو دوست داشته ولی در مجموع، آن‌ها از فروش بازی راضی و خرسند هستند. از طرف دیگر قطعاً با گذشت زمان باز هم این بازی خریداری خواهد شد و برای گیم بیکرز سودآوری خواهد داشت.

از سوی دیگر، امریک ثوا در مورد احتمال پورت این بازی برای نینتندو سوییچ نیز صحبت کرده و طبق گفته او، این امر چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد هرچند که باید در ابتدا نسبت به نرخ فریم بازی روی این پلتفرم اطمینان حاصل شود. Furi اکنون برای پلی‌استیشن ۴، اکس‎باکس وان و رایانه‌های شخصی به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دارد. این بازی قیمتی ۱۹٫۹۹ دلاری دارد.

 

منبع متن: gamefa