شرکت Eastasiasoft، اوایل سال ۲۰۱۸ عنوان Reverie را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد کرد. این بازی اکشن ماجراجویی که از دو سری Earthbound و The Legend of Zelda الهام گرفته شده، توسط استدیوی Rainbite Limited، توسعه می‌یابد. عنوان Reverie به صورت دیجیتالی و به واسطه شبکه پلی‌استیشن عرضه شده، و همچنین یک نسخه […]

Reverie عنوانی الهام گرفته شده از Earthbound و Zelda برای پلی‌استیشن ویتا

شرکت Eastasiasoft، اوایل سال ۲۰۱۸ عنوان Reverie را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد کرد. این بازی اکشن ماجراجویی که از دو سری Earthbound و The Legend of Zelda الهام گرفته شده، توسط استدیوی Rainbite Limited، توسعه می‌یابد. عنوان Reverie به صورت دیجیتالی و به واسطه شبکه پلی‌استیشن عرضه شده، و همچنین یک نسخه فیزیکی محدود نیز خواهد داشت، که در انحصار فروشگاه پلی‌آسیا بوده و دارای زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و چینی سنتی خواهد بود.

نسخه فیزیکی و محدود این عنوان شامل، دیسک بازی، دفترچه راهنمای آن، یک دیسک از موسیقی‌های این عنوان، یک سند رسمی و شماره‌گذاری شده، یک نقشه و جعبه مخصوص کلکسیون خواهد بود.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط ناشر آن Eastasiasoft را، مطالعه کنید.

اطلاعات کلی

Reverie یک عنوان اکشن ماجراجویی بوده که در جزیره‌ای خیالی در کشور نیوزلند اتفاق خواهد افتاد. این عنوان الهام گرفته شده از افسانه مائوری و ماهی غول‌آسا بوده، افسانه‌ای که در آن یک نیمه خدا (به نام مائوری)، با استفاده از یک قلاب ماهیگیری غول‌آسا، جزیره شمالی را از زیر آب بیرون می‌آورد.

شما در نقش Tai بازی خواهید کرد، پسری جوان در تعطیلات تابستانه، که باید در جزیره Toromi به جستجو و ماجراجویی بپردازد. در حالی که تمامی ارواح خشمگین این جزیره، زندگی ساکنین آن را تهدید می‌کنند، Tai باید در سیاه‌چال‌های خطرناک و محیط‌های مختلف، به ماجراجویی پرداخته تا راهی برای به آرامش رساندن این ارواح پیدا کند.

ویژگی‌های کلیدی

  • ۶ سیاه‌چال مختلف که باید درون آن‌ها مبارزه کرده و معماهایشان را حل کنید
  • سلاح‌های بسیار زیادی که سبک‌های بازی کردن متفاوتی را پوشش داده، و در شرایط خاص به کار خواهند آمد
  • داستانی الهام گرفته شده از افسانه مائوری
  • در جزیره‌ای خیالی در سرزمین نیوزلند به جستجو بپردازید
  • محیط‌های بسیار متفاوتی که در دنیای این عنوان قابل گشت و گذار خواهند بود
  • پرهای پرندگان بسیار زیبا و گوناگون کشور نیوزلند را جمع‌آوری کنید

عنوان Reverie از تاریخ‌های ۲۱ تا ۲۴ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۲ مهر) در مراسم Tokyo Game Show 2017، قابل بازی خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa