Assassin’s Creed: Origins بهدلیل سیستم هوش مصنوعی جدیدی که در این عنوان استفاده شده، شامل هزاران کاراکتر غیرقابل بازی زنده است. و همچنین در این عنوان شاهد گیمپلی بسیار متنوعی خواهیم بود. آقای اشرف اسماعیل کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins طی مصاحبهای با شماره ۲۸۵ مجله Play، به موارد ذکر شده در بالا اشاره داشتند. تیم […]
Assassin’s Creed: Origins بهدلیل سیستم هوش مصنوعی جدیدی که در این عنوان استفاده شده، شامل هزاران کاراکتر غیرقابل بازی زنده است. و همچنین در این عنوان شاهد گیمپلی بسیار متنوعی خواهیم بود.
آقای اشرف اسماعیل کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins طی مصاحبهای با شماره ۲۸۵ مجله Play، به موارد ذکر شده در بالا اشاره داشتند. تیم سازنده در ساخت عنوان Assassin’s Creed: Origins، تمام اصول بنیادی فرانچایز را گسترش دادهاند. تنها موردی که مجدد بررویش کار شد بحث سیستم هوش مصنوعی بازی است، که این سیستم جدید این امکان را فراهم خواهد ساخت تا کاراکترهای غیرقابل بازی درون دنیای مصر دارای زندگی واقعی باشند.
ما سیستم جدیدی را برای هوش مصنوعی بازی تدارک دیدیم، که در واقع این امکان را فراهم میسازد تا هزاران شخصیت غیرقابل بازی در دنیای موجود زندگی کنند. تمامی انسانها و حیوانات غیر قابل بازیای که در مصر زندگی میکنند، شبیهسازی شدهاند. به این منظور که آنها بصورت بلادرنگ به رفتار بازیکنان واکنش نشان خواهند داد. شخصیتهای غیرقابل بازی در واقع در دنیای مصر زندگی میکنند. این اطمینان را به شما خواهیم داد که اگر هدفی ناپدید شد و یا فرار کرد، بازیکنان مجبور به بارگزاری مجدد بازی نخواهند بود. دلیل آن هم این است که عنوان Assassin’s Creed: Origins سناریو و موقعیت دیگری را هنگامی که حرکت و یا با محیط ارتباط برقرار میکنید، برایتان رقم خواهد زد. Assassin’s Creed: Origins بصورت بلادرنگ به موفقیتها و شکستهای شما واکنش نشان میدهد. این بدان معنی است که تمامی محدودیتها از بین رفتهاند. اینها نکاتی بودهاند که ما میخواستیم از بازی خود حذف نمائیم.
برای گسترش دادن و ارائه آزادیعمل بیشتر در گیمپلی، بازیکنان قادر خواهند بود تا تجربهای که دوست دارند از بازی داشته باشند را انتخاب نمایند. آقای اسماعیل به این نکته اشاره داشتند که، حتی در زمان تعقیب یک هدف هم میتوان نحوه تجربه بازی را تغییر داد.
هدف این است که ما اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان قرار میدهیم: که این هوش مصنوعی در دنیای بازی در حال زندگی است، و کارهای خود را انجام میدهد. و بعنوان یک بازیکن قادر هستید تا نوع تجربه خود را در بازی انتخاب نمائید. هنگامی که ما از شما میخواهیم تا در بازی کاری را انجام دهید، در این صورت دستتان برای انجام این کار بسیار باز است… بنابراین بلی، شما همچنان باید هدف را بهقتل برسانید. بصورت فنی، شما برای رسیدن به آن هدف آزادید تا هرکاری که میخواهید انجام دهید.
ما هدفی در بازی داریم که در یکی از شهرها طعمههایی برای شما قرار داده است. در این صورت شما باید در مورد او و برنامهکاری وی اطلاعاتی جمعآوری و یادگیری کنید. در واقع باید تمرکز خود را برروی او معطوف کنید. و در مورد طعمهها باید بگویم که – نحوه زندگی کردن آنها – باید تشخیص دهید که کدام یک از آنها فرد موردنظر است، زیرا طعمهها افراد بیگناه هستند.
ما کلمه آزادیعمل و گسترده را بهکار بردیم، بنابراین همه چیز تنها به این مورد ختم نمیشود:
نحوه تجربه شما میتواند در بازی تغییر کند، حتی زمانی که بهدنبال از بین بردن او (هدف) باشید. اینکه پس از حل معماهای موجود چگونه میخواهید کار خود را انجام دهید، بسته به فاکتورهای زیادی میتواند تغییر کند.
عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر گردد. در دیگر اخبار منتشر شده از این عنوان طی روزهای گذشته میتوانید: گزارش-اطلاعات جدیدی از نحوه اجرای Assassin’s Creed: Origins برروی ایکسباکس وان ایکس | اطلاعات بسیاری از Assassin’s Creed: Origins منتشر شد و همچنین تماشا کنید: Assassin’s Creed Origins در اکس باکس وان اکس باشکوه به نظر می رسد، را در وبسایت گیمفا مشاهده نمائید.
منبع متن: gamefa