اسکوئر اینکس (Square Enix) توانست در تصاحب حق ساخت عناوین مختلفی بر مبنای دنیای The Avengers موفق باشد و این به مانند یک پیروزی بزرگ برای این شرکت است. پس از کسب این پیروزی بزرگ، آن‌ها استودیو کریستال داینامیکس به عنوان سازنده سری Tomb Raider را مسئول ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس The Avengers […]

احتمالاً پروژه The Avengers استودیو کریستال داینامیکس روی سیستم کاورگیری و بخش آنلاین تمرکز دارد

اسکوئر اینکس (Square Enix) توانست در تصاحب حق ساخت عناوین مختلفی بر مبنای دنیای The Avengers موفق باشد و این به مانند یک پیروزی بزرگ برای این شرکت است. پس از کسب این پیروزی بزرگ، آن‌ها استودیو کریستال داینامیکس به عنوان سازنده سری Tomb Raider را مسئول ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس The Avengers کردند.

حالا به لطف آگهی استخدام جدیدی که کریستال داینامیکس منتشر کرده، می‌توانیم چند نتیجه گیری احتمالی در مورد بازی آن‌ها داشته باشیم و حدس بزنیم که چه ویژگی‌هایی در آن وجود خواهد داشت. اسکوئر اینکس به تازگی دو آگهی استخدام جدید که مربوط به استودیو کریستال داینامیکس است را منتشر کرده که در اولی، تقاضای افرادی با سابقه کار روی بخش آنلاین و ساخت یک بخش آنلاین بسیار نوآور و پیشگام ذکر شده و دومی، مربوط به کسانی است که روی عناوین شوتر سوم شخص مبتنی بر کاورگیری تجربه دارند. آگهی دوم به طور واضح به نام The Avengers اشاره کرده پس می‌توان انتظار وجود سیستم کاورگیری در این بازی را از همین حالا تائید کرد. این با بیانیه قبلی اسکوئر اینکس در مورد رفتن بازی‌های اصلی صنعت گیم به سمت و سوی آنلاین هم تطابق کامل دارد.

اگرچه یک بازی بر مبنای دنیای The Avengers قطعاً باید اکشن باشد و با توجه به آگهی استخدام منتشر شده، با یک بازی سوم شخص هم سروکار داریم، ولی اینکه یک شوتر سوم شخص مبتنی بر کاورگیری که المان‌های آنلاین در آن نقش مهمی دارند تا چه حد شانس مقبولیت نزد عام را دارد مسئله‌ایست که فعلاً نمی‌توان در مورد آن قضاوت خاصی کرد. فعلاً هیچ اطلاعات خاصی از این بازی مثل زمان عرضه یا پلتفرم‌ها منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی این سکوت خبری شکسته خواهد شد.

منبع متن: gamefa