به گزارش پردیس‌گیم به نقل از pc gamer، بلافاصله پس از نمایشگاه E3 تمام اطلاعاتی که نیاز بود درباره بازی Forza Motorsport 7 بدانیم، از سیستم مورد نیاز بازی گرفته تا لوازم جانبی سازگار و فریم ریت پشتیبانی شده، منتشر شد. طبق اعلام استودیو Microsoft و Turn 10، دموی بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با سه‌شنبه 28 شهریور برای پلتفرم PC (فقط کاربران ویندوز 10) و کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.

به همین مناسبت، جهت جشن گرفتن این رویداد، استودیو Turn 10 و مایکروسافت تریلر لایو اکشن جذاب و دیدنی را منتشر کردند. شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر با کیفیت HD - دانلود تریلر با کیفیت SD

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این دمو شامل 3 تجربه مسابقه‌ای منحصر به‌فرد در 3 مسیر هیجان‌انگیز با 3 ماشین فوق‌العاده سریع می‌باشد که نشان دهنده عمق و وسعت نسخه نهایی بازی Forza Motorsport 7 است.

Porsche 911 GT2 RS، خودرویی است که بر روی جلد بازی مشاهده می‌شود و با آن می‌توانید مسیر Jebel Hafeet Pass در اطراف شهر زیبای دبی را طی کنید. در حالی که در مسیر Mugello در ایتالیا، با کامیون پرقدرت Mercedes Benz Tankpool لذت مسابقه هیجان انگیز با کامیون‌ها را تجربه خواهید کرد. و در نهایت، رانندگان پس از "آزمون نهایی" می‌خواهند با خودرو Nissan NISMO GT-R LM خود، مسیر کاملا متفاوت‌تری را در Nürburgring Grand Prix تجربه کنند.

مایکروسافت در این مورد گفت:

"در اینجا، طرفداران به چالش کشیده می‌شوند تا بتوانند ماشین را در پیچ‌ و خم‌های دشوار و پیچیده مسیر و همچنین پستی و بلندی زمین کنترل کنند، در عین حال از پس شرایط دینامیکی و پویای مسیر که بازی Forza Motorsport 7 را بسیار مهیج‌تر می‌کند برآیند. مسابقه در شرایط جوّی بارانی شدید همراه با رعد و برق جلوه بصری بسیار لذت‌بخشی دارد. مسابقه ای که تا به حال مانند آن را ندیده اید - جایی که گودال‌های پویا با شدت باران، کوچک و بزرگ می‌شوند."

دموی بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با سه‌شنبه 28 شهریور منتشر خواهد شد، درحالی که نسخه نهایی Forza Motorsport 7 در 3 اکتبر برابر با سه‌شنبه 11 مهر برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame