اختتامیه دومین رویداد استارتاپی گیم‌آپ 2 از ساعت 17 شنبه آغاز شد. از همان ابتدا می‌توانستیم تمهیدات و تشکیلاتی که برای روز پایانی در نظر گرفته شده بود را حدس زد، به جرات می‌توان گفت که تیم برگزاری در کنار مراسم اصلی در همه‌چیز سنگ تمام گذاشته بود؛ همچنین از طرفی مصادف شدن اختتامیه با عید غدیر خم سبب شد که شاهد جشن بزرگ و شادی باشیم. دعوت از مسئولین سرشناس استان در کنار هنرمندان محلی همه دست به دست هم داده بودند که مشکلات روز افتتاحیه فراموش شود.

 

از جشن و موزیک فوق العاده که بگذریم نوبت به ارائه پروژه هر تیم می‌رسد. همانطور که پیشتر گفته شد در این دوره 11 گروه حضور داشتند که برروی ایده‌های مختلفی مشغول به کار بودند. داوران این رویداد را آقایان کامیار محبوبیان، محمد حاجی میرزایی، سید قاسم فرحانی و حمزه آزاد تشکیل می‌دادند که در میز جلوی صحنه مستقر شده بودند. در کنار داوران، مربیان نیز از حق رای برخوردار بودند و می‌توانستند به ایده‌های نهایی که مطرح می‌شود رای بدهند. در ادامه برای ارائه پروژه قرار بر این شد که قرعه‌کشی به وسیله گوی صورت بگیرد و اسم هر تیمی که از ظرف بیرون آمد به روی صحنه بیاید و نتیجه دو روز زحمات خود را به داوران، مربیان و سایر حضار ارائه دهد. طبق گفته آقای رضا محمد زاده، هر تیم 5 دقیقه وقت ارائه داشت و داوران نیز در 3 دقیقه می‌بایست سوالات فنی خود را پرسیده  و پاسخ شرکت‌کنندگان را نیز می‌شنیدند.

11 تیمی که می‌بایست اجرای خود را آغاز می‌کردند عبارتند از:

1- کینگ بوک

2- کف بازار

3- نجات اسباب بازی

4- آر ام آر

5- بازی تو بازی

6- نقشه گنج

7- رستم

8- پانتومیم

9- کلاویه

10- قطره قطره

11- نیو تاون (New Town)

بدین ترتیب با انجام قرعه کشی، نمایندگان هر تیم یکی پس از دیگری برروی صحنه آمدند و شروع به ارائه خود کردند. متاسفانه برخی از ایده‌ها و بازی‌های ساخته شده به خودی خود در سطح قابل قبولی قرار داشت اما فن بیان ضعیف و عدم مهارت لازم برای ارائه توسط فرد باعث شده بود که نتوانند تمامی آنچه که آماده کرده بودند را در زمان بندی مناسب اجرا کنند.

اعلام نتایج

بعد از پایان تمامی ارائه‌ها علی رغم موزیک شادی که به صورت زنده در حال پخش بود، تالاپ تولوپ درون قلب اعضای تیم‌ها را می‌توانستیم بشنویم. بالاخره آقای محمدزاده با لیستی برروی صحنه آمدند و اسامی 5 تیم برنده را قرائت کردند. این 5 تیم عبارتند از:

تیم اول: نقشه گنج

تیم دوم: رستم

تیم سوم: کف بازار

تیم چهارم: آر ام آر

تیم پنجم: کلاویه

سه تیم اول در همان مکان برگزاری از سوی مسئولین اصلی رویداد (شرکت پانیذ) جوایز نقدی دریافت کردند و قرار شد که هر پنج از زمان تولد ایده تا عرضه بازی رسمی‌شان کاملا مورد حمایت قرار بگیرند و وام‌های نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

دومین رویداد استارتاپی گیم‌آپ نیز با تمام حواشی که داشت به پایان خود رسید. جای دارد در اینجا خطاب به تمامی برگزارکنندگان رویدادهای مروبط به حوزه بازی‌های ویدیویی حسن نیت سایت پردیس گیم در راستای حمایت از صنعت بازیسازی داخلی و آمادگی در جهت پوشش خبری و اطلاع رسانی‌های ویژه را اعلام کنیم.

 

روز پایانی رویداد گیم آپ 2 به روایت لنز دوربین پردیس گیم

 (برای مشاهده در سایز اصلی برروی تصاویر کلیک کنید)


 

اعضای تیم نقشه جنگ که موفق به کسب رتبه اول شد

ارائه پروژه رستم که مقام دوم را کسب کرد

توجه ریزبینانه داوران به ارائه‌ها

ارائه تیم کینگ بوک که موفق به جلب رضایت داوران نشد


اعضای تیم پردیس گیم، تنها پوشش دهنده خبری گیم آپ


منبع متن: pardisgame