احتمالاً دو بازی Vanquish و Bayonetta در قالب یک بسته برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهند شد! دو بازی محبوب استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) یعنی Vanquish و Bayonetta امسال برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شدند ولی جای خالی آن‌ها روی دو پلتفرم اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ حس می‌شد. حال بهتر است قبل […]

سه خرده‌فروشی خبر از عرضه Vanquish و Bayonetta برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ دادند

احتمالاً دو بازی Vanquish و Bayonetta در قالب یک بسته برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهند شد!

دو بازی محبوب استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) یعنی Vanquish و Bayonetta امسال برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شدند ولی جای خالی آن‌ها روی دو پلتفرم اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ حس می‌شد. حال بهتر است قبل از هرچیز اشاره کنیم که این خبر فعلاً در حد شایعه است و نباید آن را سریعاً باور کرد ولی به نظر وقوع چنین اتفاقی محتمل به نظر می‌رسد. به تازگی، سه خرده‌فروشی مختلف بسته شامل Vanquish و Bayonetta را برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ لیست کرده‌اند. دو خرده‎فروشی Alza و FilmGame از کشور جمهوری چک این بازی را لیست کرده‌اند. جالب است بدانید که نسخه انگلیسی خرده‌فروشی اول هم این بازی را لیست کرده است. یک خرده‌فروشی از کشور اسلواکی با نام EsteLacnejsie نیز دقیقاً همین بسته را لیست کرده است.

البته یک تفاوت بین این چند خرده‌فروشی وجود دارد. در اصل Alza اعلام کرده که این بازی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد ولی اعتقاد EsteLacnejsie بر آن است که باید در ماه اکتبر منتظر این بازی باشیم، البته این احتمال هم وجود دارد که هر دو تاریخ موقتی هستند. هر دوی این خرده‌فروشی‌ها هم یک باکس آرت یکسان را برای بازی قرار داده‌اند که در اصل تلفیقی از تصویری از هر دو بازی است. پس احتمالاً این خبر حقیقت داشته باشد. از طرف دیگر در وبسایت EsteLacnejsie این بازی ۵۴٫۵۰ یورو قیمت دارد.

با توجه به نزدیک بودن این خرده‌فروشی‌ها به یکدیگر از لحاظ جغرافیایی، این احتمال وجود دارد که به آن‌ها اجازه توزیع محلی این بازی‌ها داده شده است ولی آن‌ها به اشتباه زودتر این بازی را لیست کرده‌اند. البته تا وقتی که سگا (Sega) این خبر را به طور رسمی تائید کند، باید به آن به چشم یک شایعه نگاه کنیم. بازی Bayonetta در اصل سال ۲۰۰۹ برای پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده بود و سپس برای ویو (WiiU) در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان هم آوریل امسال عرضه شد و به نظر نسخه نسل هشتمی این بازی در صورت عرضه برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، بر مبنای همین نسخه باشد.

بازی Vanquish هم سال ۲۰۱۰ برای پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده بود. نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی این بازی نیز در ماه مِه امسال به بازار عرضه شده بود. به هر صورت، فعلاً این خبر را بیش از حد جدی نگیرید و منتظر تائید رسمی این بسته از سوی سگا بمانید.

منبع متن: gamefa