یک روز دیگر و یک سری اطلاعات دیگر از Assassin’s Creed Origins. در چند سال اخیر، یکی از بخش‌هایی که سری Assassin’s Creed به شدت در آن ضعیف ظاهر شده مقوله ماموریت‌های فرعی بوده است. همیشه منتقدان ماموریت‌های فرعی این سری را به خاطر طراحی ضعیف، تکراری و خسته‌کننده سرزنش کرده‌اند و البته حق هم […]

تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود

یک روز دیگر و یک سری اطلاعات دیگر از Assassin’s Creed Origins.

در چند سال اخیر، یکی از بخش‌هایی که سری Assassin’s Creed به شدت در آن ضعیف ظاهر شده مقوله ماموریت‌های فرعی بوده است. همیشه منتقدان ماموریت‌های فرعی این سری را به خاطر طراحی ضعیف، تکراری و خسته‌کننده سرزنش کرده‌اند و البته حق هم داشته‌اند. البته، به نظر می‌رسد که انتقادات پیاپی منتقدان در این چند سال گذشته نسبت به مراحل فرعی سری Assassin’s Creed بالاخره افاقه کرده و یوبی‌سافت قصد دارد تا تکانی اساسی به ماموریت‌های فرعی بازی Assassin’s Creed Origins بدهد تا دیگر آن مشکلات گذشته گریبان‌گیر آن نشود.

به تازگی اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان این بازی اخیراً در توییتر به برخی از سوالاتی که کاربران و طرفداران در مورد بازی Assassin’s Creed Origins مطرح کرده‎‌اند پاسخ داده است. یکی از طرفداران پرسیده که آیا مراحل فرعی در این نسخه هم به مانند نسخه‌های قبلی، تکراری خواهند بود یا آن که با مراحلی منحصر به فرد و متفاوت روبرو خواهیم بود؟ اشرف اسماعیل هم در پاسخ گفته که به طور کلی مقوله مراحل فرعی در Assassin’s Creed Origins بروز شده است و تمامی آن‌ها منحصر به فرد و متفاوت از دیگری خواهند بود.

اشرف اسماعیل در کنار این نکته، جزئیات دیگری از بازی را نیز به اشتراک گذاشت. یکی از نکات Hit Pointها یا همان نقاطی بود که ضربات به آن وارد می‌شد و رنگ دیگری به خود می‌گرفت. حال او اعلام کرده که این ویژگی امکان غیرفعال شدن را دارد و می‎توان آن را از طریق تنظیمات بازی، غیرفعال کرد. همچنین او تائید کرده است که آرایش کلیدها برای کنترل بازی نیز قابل تغییر است و اگر کسی این آرایش کلیدها برای کنترل بازی را که نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر کرده دوست ندارد، می‌تواند آن را تغییر دهد و به حالت دلخواه خود دربیاورد. در نهایت، اشرف اسماعیل اعلام کرده که توانایی گشت و گذار در شهر اسکندریه (Alexandria) نیز در بازی وجود خواهد داشت.

چندی پیش بود که خود اشرف اسماعیل اعلام کرد که نسخه اکس‎باکس وان اکس بازی Assassin’s Creed Origins زیباترین نسخه آن خواهد بود. شما می‌توانید تریلری از این نسخه را از اینجا تماشا کنید. در نهایت، مدتی پیش اطلاعات بسیار دیگری نیز از این بازی منتشر شده بود، مثلاً تائید شد که اتفاقات تاریخی مهمی مثل محاصره شهر اسکندریه در بازی وجود دارد. بازی Assassin’s Creed: Origins قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (مصادف با ۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. این بازی از پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان اکس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع متن: gamefa