درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی DiRT 3 در خدمت شما هستیم.

بازی DiRT 3 عنوانی در سبک Racing و هشتمین نسخه در سری Colin McRae Rally است که توسط Codemasters توسعه یافته و در 24 می 2011 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، Xbox 360 و همچنین PC عرضه شد. بازیکن در این بازی درست همانند عنوان قبلی وظیفه داشت تا با شرکت در مسابقات متعدد، نظر اسپانسرهای مختلف را جلب کند تا بتواند به خودروهای بهتری دست یابد. همچنین مودهای جدیدی مثل Party (شامل حالت‌هایی همچون Capture The Flag و Zombie Infection) و Gymkhana نیز به آن اضافه شده بودند. خوشبختانه بازی توانست تا بعد از عرضه، نمرات بسیار مناسبی را دریافت کند؛ ولی انتقاداتی نیز به برخی جزئیات بازی و مخصوصا سیستم‌های اجتماعی ناکارآمد آن وارد شد. موسیقی متن این بازی توسط مجموعه‌ای از آهنگسازان، موسیقیدان‌ها و گروه‌های مستقل مثل Alter Bridge و Lorn ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 47 قطعه موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 418.91 مگابایت)

DiRT 3 Original Soundtrack

آهنگسازان: 65daysofstatic, Alter Bridge, Lorn, Unkle, Drive A, Young Guns و آهنگسازان دیگر

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Alter Bridge - Isolation

Deaf Havana - Smiles All Round (موسیقی پیشنهادی)

Drive A - Are You Blind (موسیقی پیشنهادی)

Lorn - Cherry Moon

Young Guns - Crystal Clear (موسیقی پیشنهادی)

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame