شعبه آسیایی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، ساعاتی قبل اعلام کرد که نسخه آسیایی بازی تازه معرفی شده Kamen Rider Climax Fighters، از صداگذاری ژاپنی و زیرنویس انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد. این هفته خبر‌های خوبی برای هواداران Tokusatsu به همراه داشته است. در کنار مشخص شدن جزییات و تصاویر تکمیلی از عنوان Kamen Rider Climax […]

نسخه آسیایی Kamen Rider Climax Fighters از زبان انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد

شعبه آسیایی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، ساعاتی قبل اعلام کرد که نسخه آسیایی بازی تازه معرفی شده Kamen Rider Climax Fighters، از صداگذاری ژاپنی و زیرنویس انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد.

این هفته خبر‌های خوبی برای هواداران Tokusatsu به همراه داشته است. در کنار مشخص شدن جزییات و تصاویر تکمیلی از عنوان Kamen Rider Climax Fighters، شرکت باندای نامکو همچنین تایید نمود که نسخه آسیایی این عنوان، از زبان انگلیسی حمایت می‌کند.

در حالی که تا این لحظه نسخه غربی این عنوان معرفی نشده است، شرکت باندای نامکو تایید کرده که برای اولین بار در تاریخ این سری، عنوان Kamen Rider Climax Fighters در مناطق آسیا عرضه شده و دارای زبان انگلیسی نیز خواهد بود. با وجود آنکه این نسخه همچنان از صداگذاری ژاپنی استفاده می‌کند، حال هواداران غیر ژاپنی این بازی نیز می‌توانند از زیرنویس انگلیسی این عنوان لذت ببرند.

Kamen Rider Climax Fighters، عنوانی اکشن و مبارزه‌ای بوده که در آن Kamen Raider‌های مختلف، برای تعیین قوی‌ترین ابرقهرمان با یکدیگر رقابت می‌کنند. این عنوان شامل تمامی شخصیت‌های این سری از دوران Heisei خواهد بود.

Kamen Rider Climax Fighters از مبارزات یک به یک و دو به دو در زاویه دید سوم شخص حمایت کرده، که در آن مبارزان مختلف در زمین‌های اتفاق می‌افتند که شامل موانع و طبقات مختلف هستند. بازیکنان در این عنوان می‌توانند حتی از مبارزه آنلاین و ۴ نفره نیز لذت ببرند.

نسخه آسیایی این عنوان همزمان با نسخه ژاپنی، در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴، منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa