تا دو روز دیگر شاهد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) جدیدی در خصوص کنسول‌های نینتندو و بازی Super Mario Odyssey خواهیم بود. نمایش نینتندو دایرکت جدید در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) از ساعت ۲:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌گردد. مدت زمان این نمایش ۴۵ دقیقه اعلام شده و قرار است که اطلاعاتی از بازی‌های نینتندو سوئیچ […]

نمایش Nintendo Direct جدیدی به‌زودی برگزار می‌شود

تا دو روز دیگر شاهد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) جدیدی در خصوص کنسول‌های نینتندو و بازی Super Mario Odyssey خواهیم بود.

نمایش نینتندو دایرکت جدید در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) از ساعت ۲:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌گردد. مدت زمان این نمایش ۴۵ دقیقه اعلام شده و قرار است که اطلاعاتی از بازی‌های نینتندو سوئیچ و ۳DS و جزئیات تازه‌ای از Super Mario Odyssey را در اختیارمان بگذارد. طبق معمول، نینتندو دایرکت را می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی نینتندو تماشا کنید.

احتمالاً ضمن ارائه‌ی جزئیاتی از Super Mario Odyssey، اطلاعاتی از عنوان محبوب Xenoblade Chronicles 2 نیز به انتشار برسند و حداقل تاریخ عرضه‌ی آن مشخص شود، زیرا بارها اشاره و اعلام شده است که این بازی در سال جاری میلادی منتشر می‌گردد.

نهایتاً لازم به ذکر است Super Mario Odyssey که تاکنون سر و صدای زیادی به پا کرده و به بهترین بازی رویدادهای مهم E3 2017 و Gamescom 2017 تبدیل شده، در ۲۷ اکتبر مصادف با ۵ آبان به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ به عرضه می‌رسد.

منبع متن: gamefa