دیگر زمان زیادی تا عرضه عنوان مبارزه‌ای مورد انتظار شرکت کپکام، یعنی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite باقی نمانده است و شاهد تبلیغات بسیار در روزها و هفته های اخیر هستیم. امروز نیز شرکت کپکام دست به انتشار تریلر جدیدی از بازی زد که در آن می‌توانیم با شخصیت محبوب آیرون من (Iron Man) بیشتر آشنا […]

تماشا کنید: تریلر جدید Marvel vs. Capcom: Infinite برروی آیرون‌من و حرکاتش تمرکز دارد

دیگر زمان زیادی تا عرضه عنوان مبارزه‌ای مورد انتظار شرکت کپکام، یعنی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite باقی نمانده است و شاهد تبلیغات بسیار در روزها و هفته های اخیر هستیم. امروز نیز شرکت کپکام دست به انتشار تریلر جدیدی از بازی زد که در آن می‌توانیم با شخصیت محبوب آیرون من (Iron Man) بیشتر آشنا شده و حرکات او برای مبارزه را بشناسیم.

اگر با شخصیت آیرون من آشنایی ندارید (خیلی بعید است)، باید بگویم که تونی استارک؛ یک بیلیونر و نابغه فناوری است که طی اتفاقات ناخوشایند و تروریستی، مشکلی برای سینه او به وجود می‌آید و او به شدت مجروح می‌شود. پس از این، تونی مدت‌ها تلاش می‌کند تا برای خود یک لباس قدرتمند، پیشرفته و آهنین بسازد؛ او با این لباس که برای تامین هزینه ساخت آن از سرمایه های شرکت خود استفاده کرده، تصمیم به نجات دنیا می‌گیرد و کارهای خارق‌العاده بسیاری با کمک آن و ذهن خلاق خود انجام می‌دهد. تونی استارک سپس به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم انتقام جویان (Avengers) در کنار شخصیت های محبوب و مشهور دیگر به دفاع از زمین و مردم این سیاره می‌پردازد. اولین حضور آیرون من و در واقع معرفی او به دنیا، در سال ۱۹۶۳ در شماره ۳۹ سری کامیک های Tales of Suspence بود.

آیرون من که کارنامه خوب و قابل توجهی در صنعت بازی های ویدیویی ندارد، حال، قرار است در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در جمع مبارزان بازی قرار گیرد و در کنار شخصیت های دیگر دنیاهای محبوب مارول و کپکام، حضوری مثبت داشته باشد. طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، کپکام قرار است از ۱۲ شخصیت به همراه ۶ سنگ بی نهایت (Infinity Stones) در تریلر های آینده رونمایی کند و باید تا زمان انتشار بازی، نمایش های بسیاری را از Marvel vs. Capcom: Infinite شاهد باشیم.

اگر اخبار بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را دنبال کرده باشید، می‌دانید که قرار است در این بازی مبارزه‌ای، شخصیت های محبوب دو دنیای مارول و کپکام گرد هم بیایند و در برابر دشمنی ترکیبی و قدرتمند به نام Ultron Sigma قرار بگیرند. شما می‌توانید جدید ترین تریلر داستانی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را از اینجا تماشا و دانلود نمایید. همچنین در هفته های گذشته شخصیت های جدیدی به جمع مبارزان بازی اضافه شدند که می‌توان از بین آن ها به موتور سوار معروف و ترسناک، یعنی Ghost Rider اشاره کرد. برای مشاهده گیم‌پلی بازی به صورت دقیق و مفصل می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و علاوه بر همه اینها، می‌توانید از اینجا، نگاه دقیق تری به نسخه کلکسیونی Marvel vs. Capcom: Infinite داشته باشید. به تازگی شرکت کپکام از کاستوم‌های مخصوص پیش خرید Marvel vs. Capcom: Infinite رونمایی کرده است که شامل کاستوم Thor جنگجو، Evil شیطانی، Hulk گلادیاتور و Command Mission X می‌شوند.

شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از بازی را که برروی شخصیت آیرون من تمرکز می‌کند، در زیر تماشا و دانلود نمایید. عنوان Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۱۹ ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

 

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

منبع متن: gamefa