Dissidia Final Fantasy NT که نسخه‌ی کنسولی Dissidia Final Fantasy به حساب می‌آید، در ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌گردد و فعلاً قرار نیست که از انحصار سونی خارج شود و به پلتفرم دیگری راه پیدا کند. طی رویداد Gamescom 2017 در کُلن آلمان، وب‌سایت دوال‌شاکرز موفق به انجام مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده و کارگردان Dissidia […]

Dissidia Final Fantasy NT همچنان در انحصار پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد داشت

Dissidia Final Fantasy NT که نسخه‌ی کنسولی Dissidia Final Fantasy به حساب می‌آید، در ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌گردد و فعلاً قرار نیست که از انحصار سونی خارج شود و به پلتفرم دیگری راه پیدا کند.

طی رویداد Gamescom 2017 در کُلن آلمان، وب‌سایت دوال‌شاکرز موفق به انجام مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده و کارگردان Dissidia Final Fantasy NT یعنی Ichiro Hazama و Takeo Kujiraoka شده است.

Hazama در خصوص انتشار این عنوان برای پلتفرم‌های دیگر، گفته است که تیمشان در حال حاضر به چنین چیزی فکر نمی‌کند و برنامه‌ای ندارد. آن‌ها قبل از هر چیز دیگری، می‌خواهند که همکاریشان با سونی با تعهد و احترام صورت بگیرد و همچنین، از این اطمینان یابند که بهترین بازی ممکن را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، کارگردان Kujiraoka قول داده که Dissidia Final Fantasy NT با بهبودهایی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو همراه باشد، اما نتوانسته جزئیات دقیقی از این موضوع را به اشتراک بگذارد و تنها گفته است که این بازی روی این کنسول میان-نسلی زیباتر به نظر می‌رسد. با این حال، هر دو نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو، از نرخ فریم یکسانی بهره می‌برند و با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

Dissidia Final Fantasy NT در ۳۰ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ در آمریکای شمالی و اروپا برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌گردد. از اینجا می‌توانید اطلاعاتی از نسخه‌های ویژه‌ی این بازی را مشاهده و مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa