هیچ برنامه‌ای برای ساخت عنوانی دیگر از سری Batman: Arkham وجود ندارد

آقای "کوین کانروی" (Kevin Conroy) که با هنرنمایی درخشانش در Batman: The Animated Series به عنوان "صدای بتمن" شناخته می‌شود، اخبار ناامیدکننده‌ای را برای طرفداران سری بازیهای Batman: Arkham اعلام کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstation LifeStyle، به تازگی در یک گردهمایی مربوط به کامیک‌ها که در شهر Nashville برگزار شده است، آقای "کانروی" از در دست ساخت نبودن نسخه‌ی دیگری از سری Batman: Arkham خبر داد. یکی از حضار مراسم، سوالی در این رابطه که "آیا عنوان دیگری از این سری در حال توسعه می‌باشد؟"  پرسید که او در جوابی صریح و روشن اعلام کرد:

" خودِ من هم باورم نمی‌شود که آنها نسخه‌ای دیگر از آن را نمی‌سازند ولی واقعا آنها در حال انجام آن نیستند. آیا این حیرت‌آور نیست؟ آنها در واقع میلیاردها دلار از این عناوین سود کرده‌اند اما خیر، هیچ برنامه‌ای برای ساخت عنوانی دیگر وجود ندارد. متاسفم."

با اینکه احتمال بسیار کمی وجود دارد که این سری برای همیشه رها شود، اما با این حال این ناامیدکننده است که هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای آن وجود ندارد. شاید روزی در آینده‌، استدیوی Rocksteady دوباره به دنیای Gotham قدم بگذارد.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه داشتید که این سری به طور مداوم ادامه پیدا کند یا بیشتر علاقه‌مند هستید که Rocksteady را در عرصه‌های جدیدی مشاهده کنید؟

منبع متن: pardisgame