چیزی تا زمان انتشار بازی مورد انتظار FIFA 18 نمانده است و حال با مشخص شدن ۱۰۰ بازیکن برتر این بازی، شما می‌توانید با آگاهی نسبی از این بازی، به تجربه آن بپردازید. عنوان FIFA هر ساله به دلیل نوآوری‌هایی که در بخش‌های مختلف خود دارد، با استقبال گسترده فوتبال دوستان همراه می‌شود. این نوآوری‌ها […]

۱۰۰ بازیکن برتر FIFA 18 مشخص شدند

چیزی تا زمان انتشار بازی مورد انتظار FIFA 18 نمانده است و حال با مشخص شدن ۱۰۰ بازیکن برتر این بازی، شما می‌توانید با آگاهی نسبی از این بازی، به تجربه آن بپردازید.

عنوان FIFA هر ساله به دلیل نوآوری‌هایی که در بخش‌های مختلف خود دارد، با استقبال گسترده فوتبال دوستان همراه می‌شود. این نوآوری‌ها در بخش‌های مختلف این بازی انجام می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پیشرفت‌های فیزیکی و بصری این بازی اشاره کرد و یا تغییرات در بخش‌های مختلف این بازی مانند بخش The Journey و یا FUT اشاره کرد. امسال هم EA Sports قبل از انتشار این بازی که در همین ماه انجام خواهد شد، ۱۰۰ بازیکن برتر این بازی را مشخص کرده است تا بازی‌بازان با نمره بازیکن مورد علاقه خود، آشنا شوند. همانطور که حدس می‌زنید،‌ کریستیانو رونالدو با نمره ۹۴، بهترین بازیکن FIFA 18 خواهد بود.

EA Sports هم در مورد این فوق ستاره مستطیل سبز اظهار داشته است که:

کارهای خیلی کمی است که کریستیانو رونالدو نتواند در زمین انجام دهد. و تقریباً هیچ پست تهاجمی نیست که وی از عهده بازی کردن در آن بر نیاید.

به دلیل گل‌های پرتعدادی که [رونالدو] در فصل‌های گذشته به ثمر رساند، قدرت شوت‌زنی وی را ۹۳ قرار دادیم. همچنین سرعت ۹۰ و دریبل ۹۰ نیز او را قادر ساخته که در زمان پا به توپ بودن تمام مدافعان را پشت سر بگذارد و کسی نتواند وی را متوقف کند.

زمانی که رونالدو به عنوان مهاجم بازی می‌کند، می‌تواند به راحتی در محوطه جریمه مانور دهد و توپ را بدون هیچ زحمتی به دروازه برساند. بدون هیچ شکی، وی بهترین بال چپ دنیا است. پستی که می‌تواند در آن موقعیت‌های خوبی برای هم‌تیمی‌هایش بسازد و یا کاری که همیشه در آن موفق بوده است، یعنی نفوذ به قلب دفاعی حریف و گل کردن توپ با یک شوت فوق‌العاده را انجام دهد. در اکثر اوقاتی که رونالدو این چنین نفوذ‌هایی انجام می‌دهد، دوازه‌بان‌ها به راحتی محو حرکات بی‌نظیر او می‌شوند و نمی‌توانند توپ او را مهار کنند.

در این قسمت با هم به بررسی ۵ بازیکن برتر FIFA 18 می‌پردازیم. در این بازی، لیونل مسی (با قدرت ۹۳)، نیمار (با قدرت ۹۲)، لوئیز سوارز (با قدرت ۹۲) و مانوئل نویر (با قدرت ۹۲) پس از کریستیانو رونالدو، چهار بازیکن برتر این بازی هستند. شما می‌تواند لیست ۱۰ بازیکن برتر این بازی را در پایان این متن مشاهده کنید، در حالی که ۱۰۰ بازیکن برتر این بازی را هم می‌توانید در وبسایت EA Sports مشاهده کنید.

از دیگر اخبار مربوط به FIFA 18 می‌توان به این اشاره کرد که تهیه کننده این بازی یعنی آندری لازارسکو، اعلام کرده است که ما می‌توانیم در آینده شاهد عرضه نسخه‌های جدیدتر FIFA برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ باشیم. وی در این رابطه گفته بود که: به عقیده من در آینده شاهد عرضه نسخه‌های جدیدتر FIFA برروی نینتندو سوییچ خواهیم بود.

بازی FIFA 18 به زودی و در تاریخ ۲۹ سپتامبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و ۴، ایکس‌باکس وان و ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و همینطور نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که ۱۰ بازیکن برتر بازی FIFA 18 را مشاهده کنید.

۱۰ بازیکن برتر FIFA 18:

  1. Gonzalo Higuain
  2. Toni Kroos
  3. Eden Hazard
  4. Sergio Ramos
  5. Robert Lewandowski
  6. Manuel Neuer
  7. Luis Suarez
  8. Neymar
  9. Lionel Messi
  10. Cristiano Ronaldo

منبع متن: gamefa