آقای آلبرت پنلو بسیار تحت تاثیر عملکرد PS4 Pro قرار گرفته است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، آقای "آلبرت پنلو" از Microsoft طب مصاحبه‌ای با MCVUK اظهار کرد که نسبت به عملکرد PS4 Pro بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته است. او در این رابطه گفت:

"من ارزش کاری که آن‌ها انجام داده‌اند را درک می‌کنم. اما برای من بهترین نتیجه‌گیری می‌تواند این باشد که هردو شرکت‌ما با یک ایده‌ی مشابه کار را آغاز کردیم حتی اگر اجرای آن کمی متفاوت بود.  کسب و کار این صنعت به روش‌های جالبی تغییر می‌کند و بدیهی است که ما نمی‌دانیم آن‌ها در حال انجام چه کاری هستند. ما در مورد برنامه‌های آن‌ها اطلاعی نداریم پس زمانی که آن‌ها از Pro رونمایی کردند من به اندازه‌ی هر شخص دیگری شوکه شدم. 

ایده‌های آن‌ها برای ساخت این کنسول متفاوت بود. بنظر می‌آمد که ما نسبت به کاری که آن‌ها در حال انجام بودند واکنش می‌دادیم اما افرادی که در تجارت هستند می‌دانند که سال‌ها بود که این ایده در ذهن‌ها وجود داشت و ما باید مشخصات سخت‌افزاری را چندین سال جلو ببریم.

ما تغییر رزولوشن به 4K را پیش‌بینی کردیم. فکر نمی‌کنم که تاکنون برروی هر تکنولوژی جدیدی که به بازار عرضه شد تمرکز کرده باشیم، ما تقریبا از صفحه‌ نمایش‌های سه بعدی در دوران 360 گذشتیم اما اکنون واقعا به 4K ایمان داریم. آن زمان بود که قانع شدیم دستگاهی بسازیم که بتواند با تلوزیون‌های 4K کار کند."

Xbox One X قرار است در 16 آبان امسال با قیمت 500 دلار عرضه شود. دیدگاه شما در مورد صحبت‌های آقای پنلو چیست؟

منبع متن: pardisgame