The post هر آنچه از بتمن جدید و مراحل ساختش می‌دانیم appeared first on دیجی‌کالا مگ.

در حالی که فیلم سینمایی آکوامن در هفته‌های گذشته رکوردشکن ظاهر شده و هواداران جهان سینمایی دی‌سی را حسابی سر ذوق آورده است توجه به سایر آثاری که برادران وارنر در این جهان سینمایی در دست ساخت دارند جلب شده است.
شازم یکی از ساخته‌های جدید جهان سینمایی دی‌سی است که دقیقا از همین امروز یازده هفته تا اکرانش باقی‌مانده و در سال ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود.
همچنین می‌دانیم فیلم مستقل جوکر هم قرار است چهارم اکتبر امسال اکران شود. یکی دیگر از آثاری که مدت‌ها هوادارن را منتظر گذاشته زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ است که تاریخ اکرانش تا به حال دوبار تغییر کرده است. در حالی که ابتدا قرار بود شاهد پخش این فیلم در دسامبر ۲۰۱۹ باشیم از تغییر این تاریخ به نوامبر ۲۰۱۹ با خبر شدیم و سپس مطلع شدیم فیلم در ژوئن سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. در این شرایط عموم هواداران بر سرنوشت فیلم جدید بتمن متمرکز شده‌اند و بیشتر شایعات فضای مجازی پیرامون این اثر ابرقهرمانی و محبوب دی‌سی در جریان است.
در حال حاضر می‌دانیم که عنوان «بتمن» (The Batman) برای نامیدن این اثر در نظر گرفته شده اما همانطور که انتظار داریم اصلا بعید نیست شاهد تغییر این عنوان باشیم. فیلم‌برداری بتمن هنوز آغاز نشده اما ظاهرا فیلم‌نامه کامل شده است و ویرایش‌های نهایی روی آن اعمال می‌شود.

در حال حاضر تاریخ اکرانی از طرف برادران وارنر برای این فیلم سینمایی اعلام نشده اما حدس و گمان‌ها بر این است که بتمن به شکل خوش‌بینانه سال ۲۰۲۱ و در حالتی که با تاخیر در تولید مواجه شود در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد‌

گفته می‌شود این ویرایش‌ها تا چندماه دیگر هم ادامه خواهد داشت تا سازندگان کاملا برای شروع تولید بتمن آماده شوند. چنانکه گفته می‌شود فرایند تولید از سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.
به این ترتیب بزودی باید منتظر اخباری درباره گروه بازیگران این اثر ابرقهرمانی نیز باشیم.
اما فعلا می‌دانیم مت ریوز نویسندگی و کارگردانی بتمن را بر عهده دارد. ریوز که با فیلم‌نامه‌نویسی راه ورود خود به سینما را هموار کرد با کارگردانی فیلم‌ علمی تخیلی «طلوع سیاره میمون‌ها» (Dawn of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۴ به شهرت رسید.
طلوع سیاره میمون‌ها دنباله فیلم سینمایی «ظهور سیاره میمون‌ها» (Rise of the Planet of the Apes) بود که در سال ۲۰۱۱ توسط روپرت ویات ساخته شده بود و راه‌اندازی مجدد مجموعه سینمایی سیاره میمون‌ها به حساب می‌آمد. این مجموعه با تولید «جنگ برای سیاره میمون‌ها» (War for the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۷ ادامه یافت. جنگ برای سیاره میمون‌ها آخرین اثری است که ریوز تا کنون کارگردانی کرده و از آن زمان تا به حال روی ساخت فیلم سینمایی بتمن متمرکز شده است‌.
ریوز تاکید کرده بتمن جدیدی که در حال ساخت آن است حال و هوای فیلم‌های نوار را دارد و در آن به شدت بر وجوه‌ کارآگاهی شخصیت بتمن که از نظر او کمتر مورد توجه قرار گرفته تاکید شده است.
همانطور که اشاره شد فعلا درباره بازیگران این اثر ابرقهرمانی و بویژه بازیگر نقش بتمن اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. در حالی که برخی هواداران دوست داشتند بن افلک به عنوان بازیگر به این پروژه بازگردد اما با توجه به اینکه گفته می‌شود ریوز یک بتمن جوان را خلق کرده بعید است شاهد بازگشت افلک به این پروژه باشیم. از سوی دیگر هواداران و برخی از سایت‌ها از جک اوکانل به عنوان یکی از گزینه‌های مهم ایفای نقش بتمن نام برده‌اند اما تا جایی که می‌دانیم هنوز هیچ نوع مذاکره رسمی با اوکانل برای بازی در این نقش انجام نشده‌ است.
درباره شخصیت شروری که احتمالا روبروی بتمن قرار خواهد گرفت هم مختصرا می‌دانیم که باید انتظار حضور اسوالد چسترفیلد کابلپات ملقب به «پنگوئن» را داشته باشیم که از دشمنان مشهور و قدیمی بتمن است.
در حال حاضر تاریخ اکرانی از طرف برادران وارنر برای این فیلم سینمایی اعلام نشده اما حدس و گمان‌ها بر این است که بتمن به شکل خوش‌بینانه سال ۲۰۲۱ و در حالتی که با تاخیر در تولید مواجه شود در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد‌.

منبع متن: digikala