The post «انتقام‌جویان: پایان بازی» رکورد بیشترین پیش‌فروش تاریخ را شکست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

آمار و ارقام مربوط به پیش‌فروش بلیت‌های فیلم ابرقهرمانی «انتقام‌جویان: پایان بازی» ظرف ۷ روز نشان می‌دهد تعداد بلیت‌های پیش‌فروش شده برای این اثر سینمایی حدودا ۵ برابر تعداد بلیت‌هایی است که در مدت زمان مشابه برای فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» فروخته شد.
جدیدترین قسمت از مجموعه انتقام‌جویان با ثبت این رکورد، در حال حاضر بیشترین میزان پیش‌فروش را در تاریخ سینما به نام خود ثبت کرده است. این‌ موضوع به دلیل اشتیاق بیشتر مخاطبان به این اثر سینمایی و‌ ترس از لورفتن زودهنگام محتوای فیلم در شبکه‌های اجتماعی است که عموما در روزهای نخست اکران اتفاق می‌افتد.
براساس جدیدترین پیش‌بینی‌ها انتقام‌جویان: پایان بازی می‌تواند در گیشه ایالات متحده رکورد افتتاحیه خیره‌کننده ۳۰۰ میلیون دلار را ثبت کند و ظرف یک هفته در سراسر جهان به فروش یک میلیارد دلاری برسد. فیلم در آمریکا در ۴۶۰۰ سالن اکران خواهد شد و از این نظر بزرگترین اکران تا به امروز به حساب می‌آید.
انتقام‌جویان جدید دیروز در چین اکران خود را آغاز کرده و ظرف ۱۲ ساعت اول ۱۰۰ میلیون دلار فروخته است. پیش‌بینی می‌شود این رقم در مجموع فروش کل آخر هفته در چین به ۲۵۰ میلیون دلار برسد. فیلم قبلی این مجموعه که دیرتر در چین اکران شد افتتاحیه ۲۰۰ میلیون دلاری را پشت سر گذاشت و با فروش ۶۴۰.۵ میلیون دلاری بزرگترین افتتاحیه سراسری (آمریکا در کنار سایر نقاط جهان) را تجربه کرد.
بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که واکنش منتقدان هم نسبت به این اثر سینمایی مثبت بوده است. تا به امروز و براساس نقدهای منتشر شده ۹۶ درصد منتقدان وبسایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده‌اند و از مجموع ۴۶ نقد ثبت‌شده در وبسایت متاکریتیک نمره ۷۸ برای انتقام‌جویان: پایان بازی به دست آمده؛ نمره‌ای که محصول ۴۳ نقد مثبت، ۲ نقد میانه و ۱ نقد منفی است.
در روزهای آینده واکنش منتقدان به این فیلم سینمایی را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

منبع متن: digikala