بدون شک، بهترین نمایش سونی در کنفرانس E3 2017 این شرکت، مربوط به بازی «اسپایدرمن» (Spider-Man) بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، استودیوی بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» بازی اسپایدرمن را می‌سازد؛ این استودیوی بازی‌سازی سال‌هاست که با سونی برای ساخت مجموعه بازی‌های «رتچت و کلنک» همکاری می‌کند.

اسپایدرمن قرار است در سال ۲۰۱۸ به صورت انجصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

برای اولین بار بود که در کنفرانس دو شب پیش سونی، روند بازی اسپایدرمن را می‌دیدیم. این بازی که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود. این روند بازی، اسپایدرمن را نشان می‌دهد که وارد یکی از ساختمان‌های ویلسون فیسک می‌شود. آدم‌های ویلسون فیسک توسط هیولاهایی مورد حمله قرار گرفته‌اند و فیسک از اسپایدرمن کمک خواسته است.

می‌توانیم در تریلر جدید اسپایدرمن، سیستم مبارزه‌ی این شخصیت را ببینیم که کاملا بداهه و آکروباتیک است. اسپایدرمن به خوبی جاخالی می‌دهد، از تارهای خود استفاده می‌کند و از آسمان و زمین به دشمنان حمله می‌برد. این شخصیت هم‌چنین می‌تواند از عناصر محیطی استفاده کند.

بازی اسپایدرمن، اوایل کار این قهرمان را هم روایت نمی‌کند. اسپایدرمن هشت سالی است که در شهر به نجات مردم و مبارزه با ضدقهرمان‌ها مشغول است و در این مدت، برای خودش یک لابراتوار ساخته است و گجت‌های عجیب و غریب می‌سازد.

قرار است بازی اسپایدرمن هم‌چنین پر از صحنه‌های اکشن و بزرگ باشد که یکی از آن‌ها را در روند بازی نمایش داده شده می‌توانیم ببینیم.

تریلر و تصاویر اسپایدرمن پلی‌استیشن۴ را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود.

 

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

مطلب اسپایدرمن، بهترین بازی کنفرانس سونی بود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala